اجرای هشت نمایش در دومین روز از جشنواره تئاتر مونولوگ سیاژن

داوری از اجرای هشت نمایش در دومین روز از نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن در پلاتو و سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودان، « علیرضا داوری » در گفتگویی خبری بیان کرد: در دومین روز از جشنواره نمایش «یک عالمه حرف نگفته، اسماء روشن دل» از میناب ساعت ۱۰ و نمایش «کوله بار تنهایی، فاطمه عبدی پور» از بندرعباس ساعت ۱۱ به روی صحنه رفت.

 

وی افزود: نمایش «آی وی اف، فریده سلمانی» از بندرعباس ساعت ۱۲ و نمایش «لور رگو، حجت نیکزاد» از رودان ساعت ۱۶ به اجرا درآمد.

 

دبیر هنری جشنواره سیاژن هرمزگان خاطر نشان کرد: در ادامه اجراهای روز دوم جشنواره، نمایش های «اتانازی، فرشاد اسلامی» از میناب ساعت ۱۷، نمایش «لاطائلات، زهرا شریفی» از رودان ساعت ۱۸، نمایش های «پری، ریحانه صالحی» از رودان ساعت ۱۹ و «شالوی پریشان، نسیبه جمشیدی» از بندرعباس ساعت ۲۰ به روی صحنه رفت.

 

وی ادامه داد: در پایان اجراهای دومین روز از جشنواره مونولوگ سیاژن، جلسه نقد و بررسی آثار اجرا شده با حضور «مصیب داوری» کارشناس ارشد کارگردانی نمایش، نویسنده و کارگردان هرمزگان ساعت ۲۱ در سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان برگزار شد.

 

داوری خاطر نشان کرد: سعید موحدی، لیلی رشیدی و محمد عاقبتی داوری آثار نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن هرمزگان را بر عهده دارند.

 

نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن هرمزگان از 17 تا 21 اسفند ماه در بخش های استعداد نو، تجربی، آزاد، مکتب سردار و مونولوگ نویسی به میزبانی شهرستان رودان در حال برگزاری است.

 

در این رویداد هنری 20 اثر از هنرمندان هرمزگانی از 18 تا 20 اسفند ماه در پلاتو و سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی شهرستان رودان به روی صحنه می رود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1156756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha