وظیفه ماست که با تمام امکانات از اسلام و امام عصر (عج) دفاع کنیم

آیت الله حدائق با یادآوری این مطلب که وظیفه ماست که با تمام امکانات از اسلام و امام عصر (عج) دفاع کنیم، گفت: وظیفه ما یاری دین خداست و خداوند هم با تعجیل در فرج امام عصر (عج) ما را یاری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «علیرضا حدائق»، امروز (شنبه 21 اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: در آیه شریفه 32 سوره مبارکه «توبه» آمده است، دشمنان اسلام همواره در تلاش هستند تا نور خدا را خاموش کنند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی «حضرت مهدی موعود (عج)» فارس با یادآوری این مطلب که خداوند متعال اراده می کندنور خود را کامل کند حتی اگر کافران نپسندند، افزود: دشمنان اسلام همواره سعی دارند تا عدالت الهی و چهره اسلام واقعی را به چالش بکشند و 75 درصد هجمه های آنان علیه امام عصر (عج) و در فیلم هایی که می سازند چهره ترسناکی از منجی به جامعه ارائه می کنند.

عضو شورای حوزه علمیه فارس با یادآوری این مطلب که وظیفه ماست که با تمام امکانات از اسلام و امام عصر (عج) دفاع کنیم، اظهار کرد: وظیفه ما یاری دین خداست و خداوند هم با تعجیل در فرج امام عصر (عج) ما را یاری می کند.

رئیس حوزه علمیه «منصوریه» شیراز با اشاره به اینکه به اجرای طرح «صلح و عمر مهدوی»، هم گفت: در این طرح افراد پس از آنکه ملک یا خانه خود را احتیاج نداشتند در زمان حیات خودشان به صورت صلح در اختیار ترویج فعالیت های مهدوی قرار می دهند و تا زنده هستند از ملک خود استفاده می کنند و پس از مرگ این ملک در راستای ترویج فرهنگ مهدوی استفاده می شود.

وی با اشاره به ساخت دانشگاه مهدویت هم گفت: کارهای سخت افزاری دانشگاه مهدوی استان فارس 70 درصد پیشرفت فیزیکی از خود نشان می دهد و زیر زمین آن هم 2 طبقه درمانگاه دیده شده است که پیش از این قرار بود پارکینگ باشد و به خاطر اینکه این منطقه نیاز به پارکینگ دارد در مجاورت این محل، در زمینی به اندازه 2 هزار مترمربع پارکنیگ طبقاتی احداث خواهد شد.

کد خبر 1156796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha