همایش شعر استانی شهدای ترور با محوریت شهید «ابوالحسن کریمی» برگزار می‌شود

ثقتی از برگزاری همایش شعر استانی شهدای ترور با محوریت شهیدابوالحسن کریمی خبرداد و گفت: وظیفه داریم با روشنگری چهره منحوس ضد انقلاب و منافقین را به نسل حاضر نشان دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا ثقتی» امروز(شنبه، ۲۱ اسفند) در مراسم رونمایی از پوستر همایش شعر استانی لاله‌های سرخ با بیان اینکه شهدای ترور از مظلوم‌ترین شهدای انقلاب اسلامی هستند گفت: باید برای معرفی و شناساندن این شهدا و رویکرد و اهدافشان به نسل حاضر تلاش‌های فراوان صورت گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمنان وحدت مسلمانان را هدف گرفته‌‌اند افزود: برجسته کردن شهدای ترور، برجسته کردن مظلومیت و حقانیت جمهوری اسلامی در برابر دشمنان به‌ویژه منافقین است.

 

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن در تطهیر چهره منافقین و ضدانقلابیون اظهارداشت: تبلیغات سیاسی رسانه‌ای ضد انقلاب با فضاسازی به دنبال انحراف افکار عمومی است که با بیان حقایق و نشان دادن جنایت‌های آنان می‌توان مهر بطلان بر تلاش‌های انجام شده در سالیان اخیر زد.

 

ثقتی با تاکید بر جهاد تبیین به‌عنوان ضرورت جامعه امروز اذعان کرد: بی‌شک بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب نباید جای شهید و جلاد عوض شود و برما تکلیف است که با روشنگری چهره منحوس ضد انقلاب و منافقین را به نسل حاضر نشان دهیم.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش شعر استانی شهدای ترور با محوریت شهیدابوالحسن کریمی اذعان کرد: این همایش تحت عنوان «لاله‌های غریب» در سه محور «دشمن سناشی و ایستادگی در مقابل آنان»، «پاک دستی، ساده زیستی، اخلاق‌مداری و تعهد انقلابی» و «شهیدان ترور نماد ایثار، شهادت و خدمت به مردم» برگزار می‌شود.

 

ثقتی ۷ فروردین را آخرین مهلت ارسال آثار عنوان کرد و یادآور شد: از هر شاعر دو اثر در قالب‌های کلاسیک، نو و سپید در راستای محورهای همایش پذیرفته می‌شود.

 

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره دهم فروردین ساعت ۱۷ عصر در بیت شهید ابوالحسن کریمی در لاهیجان برگزار می‌شود اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در همایش «لاله‌های غریب» باید آثار خود را به آدرس اینترنتی https://gilan.navideshahed.com و یا به دبیرخانه همایش واقع در رشت، خیابان حافظ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، طبقه دوم، معاونت امور هنری و سینمایی ارسال کنند.

 

کد خبر 1156926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha