برگزاری باشکوه مراسمات نیمه شعبان/ دستگاه ها از فعالیت های مردمی حمایت کنند

تاری گفت: محوریت برنامه های نیمه شعبان مردمی است و دستگاه ها وظیفه حمایت و پشتیبانی از برنامه ها و مراسمات مردمی را دارند.

«نجیب الله تاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: سیاستگذاری برنامه های نیمه شعبان و ولادت باسعادت حصرت ولیعصر (عج) به دستگاه های مختلف ابلاغ شده تا مراسمات باشکوهی به مناسبت این روز در سراسر استان برگزار شود.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی گلستان گفت: محور برنامه ها مانند همه سال ها، مردمی است و دستگاه ها فقط وظیفه حمایت و پشتیبانی و تسهیل برگزاری این مراسمات را خواهند داشت.

 

وی در ادامه به برگزاری جلسات هماهنگی برای گرامیداشت روز ۱۲ فروردین، سالروز تاسیس جمهوری اسلامی افزود: ۱۲ فروردین، سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نخستین صحنه مشارکت مردم ایران در بعد از انقلاب اسلامی است.

 

تاری ادامه داد: برای گرامیداشت این روز برنامه های مختلفی پیش بینی شده است که دستگاه های مختلف باید برای اجرای آنها با محوریت شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی اقدام کنند.

 

وی با اشاره به تقارن ۱۲ فروردین با روز جمعه گفت: باید از ظرفیت نمازهای جمعه برای مباحث تبیینی با موضوعات مرتبط با جمهوری و انقلاب اسلامی بهره گرفت. همخوانی سرود مقدس جمهوری اسلامی توسط نمازگزاران در مصلی ها، اجرای گروه های سرود و تواشیح،برپایی غرفه های فرهنگی، اجرای ویژه برنامه ها برای کودکان و نوجوانان بخشی از این برنامه ها خواهد بود.

 

کد خبر 1156946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha