تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «حوض خون» رونمایی شد

آئین دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد مقاومت همراه با انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «حوض خون» در یادمان بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، آئین دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد مقاومت همراه با انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «حوض خون» عصر امروز (یکشنبه ۲۲ اسفند) در یادمان بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک برگزار شد.

 

«علیرضا مختارپور» در این آئین اظهار کرد: در مهرماه سال جاری رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان زنجان در تأکید بر فعالیت‌های تبلیغی، به نکات مهمی از جمله کتاب «حوض خون» اشاره کردند.

 

رئيس سازمان اسناد و کتابخانه ملی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که این کتاب را اخیرا خوانده‌اند و احترام و احساس خجالت نسبت به فعالیت این بانوان را بیان داشته‌اند.

 

وی در ادامه به بیان نکاتی از مقاله‌ای پرداخت که در رابطه با کتاب «حوض خون» تهیه شده و به‌زودی منتشر می‌شود.

 

«فاطمه سادات میرعالی» نیز با بیان اينکه وضعیتی وجود داشت و فعالیت‌هایی می‌خواستیم انجام دهیم اما محتوا نداشتیم تصریح کرد: همیشه سعی می‌کردیم به یک سری محتوای کلی و تکراری مراجعه کنیم و نمی‌دانستیم که هویت فرهنگی و اجتماعی و پیشینه انقلابی و دفاع مقدس شهر اندیمشک دقیقا چه بوده است.

 

نویسنده کتاب «حوض خون» عنوان کرد: خوشبختانه در سال ۱۳۹۳ با توفیق خداوند به این خلأ به صورت جدی رسیدیم و کار را آغاز کردیم و به دنبال زیرمجموعه‌های نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس رفتیم.

 

وی در پایان، دیگر اهداف و انگیزه‌های جزئيات کار بر روی کتاب «حوض خون» را بیان کرد.

 

کد خبر 1157368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha