۳۳ نهال در کانون های مساجد شهرستان سراب کاشته شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراب از توزیع و کاشت ۳۳ نهال در محوطه کانون های فرهنگی هنری روستایی و شهری این شهرستان به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

«رضا شفیع نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان، فرا رسیدن نیمه شعبان را یکی از اعیاد مبارک و پرمیمنت برای شیعیان عنوان کرد و گفت: جشن بزرگ میلاد منجی عالم در بیشتر مساجد و کانون های فرهنگی هنری برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراب، همچنین به توزیع و کاشت نهال در کانون های مساجد این شهرستان اشاره کرد و افزود: پویش کاشت نهال به یاد شهدا طرحی بسیار نیکو و پسندیده است که امسال به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در کشور اجرا شد و در این راستا 33 نهال نیز در محوطه 2 مسجد شهری و 4 مسجد روستایی این شهرستان کاشته شد.

شفیع نژاد ادامه داد:  کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد (عج) و شاهزاده قاسم سراب، کانون شهدای روستای اردلان، کانون مسجد حضرت ابوالفضل روستای طاران، کانون ایثارگران مسجد میرزا محمد قلعه جوق، کانون نورولایت مسجد امام زمان (عج) روستای دامنجان سراب کانون هایی هستند که سنت حسنه کاشت درخت و  نهال در اسفند ماه امسال در این کانون های انجام شد.

کد خبر 1157510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha