توزیع ۳۵ بسته معیشتی توسط کانون حضرت ابوالفضل جیجان رود ملایر در نیمه شعبان

سعادت گفت: همزمان با نیمه شعبان ۳۵ بسته معیشتی توسط کانون حضرت ابوالفضل جیجان رود ملایر در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

«افسر سعادت » نیز در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر از سال 94 با مجوز  رسمی کانون های مساجد تاسیس شده است و حدود یکصد نفر عضو  که بیشتر دختران  نوجوان و بانوان هستند. 

 مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر با اشاره به فعالیتهای این کانون  در حوزه های  گفت: همزمان با  نیمه شعبان و نزدیک شدن به ایام نوروز 35 بسته معیشتی هر بسته به مبلغ 500 هزار تومان  از سوی کانون و خیران در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

وی  از برگزاری جشن ویژه نیمه شعبان در این کانون خبر داد و افزود:  این برنامه همراه با ایستگاه صلواتی،  توزیع  نذورات مولودی خوانی پخش کلیپ و ... خواهد بود .

وی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی  باموضوع امام زمان (عج) نیز در نیمه شعبان  تسط این کانون خبر داد و گفت:  برای برگزیدگان مسابقه نیز جوایزی در نظر گرفته شده است.

  سعادت خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته  و از زمان شیوع کرونا حدود یکصد میلیون تومان کمک از سوی خیریان در حوزه های مختلف تهیه بسته های معیشتی، گوشت گرم، 6 هزار عدد ماسک و تعداد زیادی مواد ضد عفونی کننده   و.. به همت کانون  انجام شده است.

کد خبر 1157545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha