کمکهای ۴۰ میلیون تومانی خیران و کانون عاشقان مهدی ملایر به نیازمندان

بیات گفت: به همت خیران و اعضای کانون عاشقان مهدی ملایر طی دو ماه گذشته حدود ۴۰ میلیون تومان کمک در حوزه های مختلف به نیازمندان انجام شده است.

«میلاد بیات» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون عاشقان مهدی ملایر  حدود دو دهه است که در سطح شهر ملایر با بیش از یکصد و 50 نفر عضو فعال فعال است.

مدیر  کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی ملایر با بیان اینکه  این کانون در حوزهای مختلف کمک به نیازمندان تا کنون موفق عمل کرده گفت: طی دو ماه گذشته بیش از 40 میلیون کمک در قالب کمک جهیزیه و کمکهای نقدی، درمانی ، تهیه بسته های معیشتی و... برای نوعروسان  و خانواده های نیازمند تهیه شده است.

 وی افزود: همچنین حدود 40 بسته معیشتی نیز از سوی کانون خواهران و برادران  تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده که هر کدام از این بسته ها بین 200 تا 300 هزار تومان بوده است.

بیات  با بیان اینکه همچنین طی دو ماه گذشته به صورت نقدی به  خانواده های نیازمند  کمکهای مالی شده تصریح کرد:  کمک هزینه سفر مشهذد مقدس برای یک نفر ، کمک به بیماران خاص، ، توزیع گلاب و.. نیز از دیگر اقدامات این کانون طی یک ماه گذشته بوده است.

 وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه در این کانون گفت: در نیمه شعبان نیز جشن ویژه خواهران و همچنین برنامه های مولوی خوانی، توزیع شربت و شیرینی و نذورات در فضای مسجد و کانون انجام خواهد شد.

 وی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در آستانه سال نو کمکهای موردی و نقدی نیز به خانواده  های نیازمند انجام خواهد شد

کد خبر 1157549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha