اهدای ۲۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) ۲۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان سیستان‌وبلوچستان اهدا می شود.

«سیدمهدی عبادی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهدای ۲ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه به مناسبت میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) به نوعروسان نیازمند سطح استان خبر داد.

 

عبادی ارزش ریالی هر سری جهیزیه را حدود ۲۱۰ میلیون ریال عنوان کرد.

 

وی اظهار کرد: کمیته امداد امام(ره) به عنوان یک نهاد اجتماعی، با توجه به اینکه یاری رسانی به نیازمندان و رفع نیازهای مختلف آنان را مأموریت ذاتی خود می‌داند، همواره تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج در خانواده‌های نیازمند را با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده در صدر برنامه‌هایش گنجانده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده بیان داشت: با توجه به بالا رفتن هزینه های ازدواج و پیامدهای ناخوشایند بالا رفتن سن ازدواج باید از جوانان حمایت کنیم تا مسائل اقتصادی باعث کاهش آمار ازدواج جوانان نشود.

 

عبادی در پایان هر سری جهیزیه اهدایی را شامل کالاهای اساسی زندگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جاروبرقی عنوان کرده و یادآور شد: جهت حفظ کرامت انسانی مددجویان کالای این جهیزیه از بهترین و مرغوبترین کالا انتخاب شده است

کد خبر 1157617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha