فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان  ارتقا یابد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت کانون های فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی»  در دیدار با فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان به مناسبت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به اهمیت کار کانون ها در مساجد اشاره کرد و گفت: وظیفه خودم می دانم که از خدمات شما مسئولان کانون های فرهنگی و هنری استان تقدیر و تشکر داشته باشم.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه گزارش ها آماری با آنچه که در میدان، نباید متفاوت باشد، ادامه داد: سرکشی از کانون ها مهم است و باید مد نظر مدیر و کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قرار گیرد.

 

محامی خواستار گسترش کارها و فعالیت در کانون ها شد، گفت:  همیشه در انجام کارها ملاک بودجه و اعتبار نیست.

 

وی با تاکید بر اینکه به خروجی برنامه ها دقت شود، افزود: باید ببینیم در خلال اجرای برنامه ها چند نفر بچه مسجدی تربیت کردیم.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بحق قرآن ظرفیت بالا است که هنوز مهجور مانده است، گفت: انس، تدبر و راهیابی به قرآن مورد توجه قرار گیرد.

 

محامی با بیان اینکه کانونها آسیب های جامعه را بشناسند، گفت: کارها و فعالیت های کمی و کیفی کانون های فرهنگی و هنری گسترش پیدا کند.

کد خبر 1157648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha