مدیران صنعتی نباید دغدغه ای غیر از تولید داشته باشند

پورحیدری گفت: مدیران واحد‌های صنعتی هیچ دغدغه ای غیر از تولید نباید داشته باشند و نباید درگیر فرایند بروکراسی اداری زاید شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « تیمور پورحیدری» امروز(دوشنبه، ۲۳ اسفند) در اولین روز کاری خود در بازدید از واحدهای صنعتی گیلان حفظ اشتغال و پویایی تولید در وضعیت دشوار اقتصادی را قابل تحسین دانست و خطاب به معاونین بخش صنعت حاضر در بازدید گفت: موضوعات و مشکلات صنعتی با قید فوریت به دور از بروکراسی اداری حل شود و تا سر حد امکان هر مشکلی و مانعی باشد در اسرع وقت باید پیگیری نماییم.

 

مدیرکل صنعت معدن و تجارت گیلان ادامه داد: شکر خدا، واحد مورد بازدید پویا می‌باشد ولی در گام اول با توجه به تاکید استاندار بر فعال‌سازی واحدهای نیمه فعال گیلان که تکلیف کردند در فاز اول یک سوم واحد‌های صنعتی راکد و تعطیل گیلان احیا و مجددا راه اندازی شود، در دستور کار قرار گرفته و یکی از مهمترین رسالت‌های ما همین است.

 

وی با تاسی از کلام مقام معظم رهبری تصریح کرد: «همه گره ها با تولید باز می شود.» حتی تحریم های ظالمانه هم با تولید مناسب و انبوه به زانو در می آید. چرخ اقتصاد با تولید متحول و پویا خواهد شد.

 

کد خبر 1157726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha