جشنواره «رویش» دانشگاه پیام نور فرصت حضور داشنجویان در عرصه های مهم جامعه است

جاجرمی زاده گفت: پنجمین جشنواره «رویش» دانشگاه پیام نور فرصتی برای رقابت دانشجویان فعال عرصه های مختلف دانشگاهی، كانون های فرهنگی و دانشجویی و زمینه سازی برای حضور در عرصه های مهم جامعه در آینده نزدیک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن جاجرمی زاده»، امروز (دوشنبه 23 اسفند) در مراسم معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره «رویش» دانشگاه پیام نور در شیراز گفت: مراحل اجرایی پنجمین جشنواره رویش از اردیبهشت ماه سال جاری در شیراز شروع شد که نتیجه تلاشهای صورت گرفته افزایش 2 برابری حجم آثار دریافت شده توسط دبیرخانه این جشنواره است.

سرپرست دانشگاه پیام نور فارس افزود: این جشنواره محل رقابت دانشجویان فعال عرصه های مختلف دانشگاهی، كانون های فرهنگی و دانشجویی و جایگاه تمرین كار فردی و جمعی و زمینه سازی برای حضور در عرصه های مهم جامعه در آینده نزدیک است.

«محمدتقی امینی» نیز در این مراسم گفت: یک هزار و ۱۷۳ نفر از دانشجویان در قالب چهار هزار و  200 اثر در پنجمین جشنواره «رویش» شرکت کردند و ۱۹۱ نفر به عنوان برگزیده جشنواره در 55 بخش معرفی شدند و شاهد افزایش  2 برابری دانشجویان نسبت به سال گذشته بودیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌ نور افزود: حضور دانشجویان با حضور در این جشنواره به معنای حضور در جهاد تبیین و موجب نا امیدی دشمنان است زیرا دانشجویان نقش بسزایی در جهاد تبیین دارند.

وی تاکید کرد: در برگزاری پنجمین جشنواره کشوری «رویش» شاهد انجام کار جهادی بوده ایم و این جشنواره گام موثری برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

«ناصر محمدی» نیز در این مراسم گفت: این جشنواره تلاشی برای هدایت دانشجویان به سمت کارآفرینی است و تلاش داریم تا اختتامیه این جشنواره به افتتاحیه برنامه‌ های کارآفرینی گره بخورد.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور تاکید کرد: دانشجویان با استفاده از مشورت مشاوران خوب می توانند رشته دانشگاهی خود را با کسب و کار آینده هم جهت کنند.

کد خبر 1157759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha