فرهنگ ایثار و شهادت حسینی  موتور محرک گام دوم انقلاب است

قانعی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت حسینی همانطور که در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در استقلال و اقتدار نظام در برابر دشمنان و قدرت‌های استکباری نقش محوری داشته است، در جامعه کنونی نیز موتور محرک گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، امروز (دوشنبه ۲۳ اسفند) در آیین تجلیل از کارمندان ایثارگر و خانواده های ایثارگران فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: به یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما و این امر به معنای گرامیداشت ارزش هایی چون ایثار و قهرمانی و دلاوری و وطن دوستی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: میراثی که ما برای نسل آینده بر جا می گذاریم باید با پاسداشت دلاور مردی ها و رشادت های نسل گذشته برای انقلاب اسلامی قوام یابد تا نسل آینده به این ارزش ها ارج نهد.

وی اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت حسینی همانطور که در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در استقلال و اقتدار نظام در برابر دشمنان و قدرت‌های استکباری نقش محوری داشته است، در جامعه کنونی نیز موتور محرک گام دوم انقلاب است و خانواده معزز شهدا و ایثارگران همواره پرچمدار این نهضت بوده اند.

در این مراسم که به بهانه گرامیداشت روز شهید و خانواده های شهدا برگزار می شد از خانواده ۶۰ تن از ایثارگران، جانبازان و رزمندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تقدیر و تجلیل بعمل آمد و در نهایت «روح‌الله رنجبری» به عنوان مسئول امور ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس معرفی شد.

کد خبر 1157768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha