اشتغال زندانیان در شیراز با اختصاص زمین ملی و معادن مرتبط

بحرینی گفت: از برنامه های دادگستری فارس برای اشتغال، اختصاص زمین ملی و معادن مرتبط و همکاری با ۱۲ دستگاه مرتبط برای ایجاد فعالیت های پایدار و مستمر ویژه اشتغال زندانیان در شیراز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مصطفی بحرینی»، امروز (دوشنبه 23 اسفند) در جلسه کمیسیون حمایت قضایی، مالکیت فکری، حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی فارس گفت: برای اجرای طرح خوب اشتغال زندانیان در واحدهای تولیدی استان در حال پیگیری هستیم.

دادستان مرکز استان فارس ادامه داد: بررسی آمار زندانیان کشور نشان می دهد که مسایل اقتصادی و اشتغال موجب بروز مشکلاتی در جامعه امروز شده و برای بهبود فضای کسب و کار در استان باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی اضافه کرد: اشتغال زندانیان در اصلاح، بازپروری و بهبود کسب و کار مهم است و اشتغال مولد و پایدار زندانیان و خانواده های آنها در اولویت دستگاه قضایی استان قرار دارد.

بحرینی تصریح کرد: از جمله برنامه های دادگستری فارس برای اشتغال، اختصاص زمین ملی و معادن مرتبط و همکاری با 12 دستگاه مرتبط از جمله شهرداری شیراز و سرمایه گذاری خیران برای ایجاد فعالیت های پایدار و مستمر ویژه اشتغال زندانیان در شیراز است.

وی ادامه داد: اجرای طرح خوب اشتغال، فعالیت و اشتغال زندانیان در واحدهای تولیدی استان نیز در دستور کار است که با همکاری اتاق بازرگانی استان، اداره کل زندان های فارس و مجموعه های مرتبط دنبال می شود.

بحرینی تاکید کرد: اقدام اتاق بازرگانی برای گره گشتایی از مشکلات صنعتگران، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران مطلوب است و دستگاه قضایی استان از این اقدامات برای رفع موانع تولید حمایت می کند.

«سهیلا محبی»، رئیس کمیسیون حمایت قضایی، مالکیت فکری، حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی فارس نیز در این جلسه گفت: اتاق بازرگانی فارس در حوزه مسئولیت اجتماعی اقدامات خوبی را انجام داده و در پی بازدید مسئولان از زندان شیراز، در آزادی 14 زندانی مرد و 40 زندانی زن جرائم مالی و غیر عمد مشارکت داشته است.

کد خبر 1157771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha