از ضرورت عدم مرز بندی بین انقلابیون تا دفاع از هرم انقلاب اسلامی

فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی با اشاره به اینکه دوست دارد انتقاد درون گفتمانی به دوستان انقلابی داشته باشد، گفت: دوستان انقلابی بین انقلابیون مرزبندی قائل نشوند، در حالی که باید بین انقلابیون و غیرانقلابی ها مرزبندی قائل شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همایش بزرک جوانان عصر روز (۲۳ اسفند ماه) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و با حضور امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در محل سینما انقلاب یاسوج برگزار شد.

 

قائمی در این همایش درباره انقلاب اسلامی و وظیفه ما در برابر انقلاب، گفت: انقلاب اسلامی امروزه یک هرم بوده و وظیفه همه ما این است که از این هرم دفاع کنیم.

 

معاون جوانان ستاد نماز جمعه ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران از تمام ظرفیت و امکانات خود نهایت استفاده را می‌کنند تا به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند.

 

وی افزود: باید بدانیم دشمن با چه به هدفی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.

 

معاون جوانان ستاد نماز جمعه با اشاره به اینکه دشمنان از ابتدای شکل گیری انقلاب تا به امروز تمام امکانات خود را پای کار آورده‌اند تا انقلاب را به زمین بزنند، ادامه داد: دشمن امروز به دنبال ایجاد تردید و تحریف است، باید به عنوان جوان انقلابی خودمان را تجهیز کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آمارهای بین‌المللی می‌گویند ما در بسیاری از علوم جزء ۱۰ کشور برتر جهان هستیم. این موارد باید به مردم گفته شود.

 

«فائزه کرامت پور» نماینده سازمان خواهران بسیج دانش آموزی هم به مشکلات جوانان پرداخت و افزایش سن ازدواج، خودکشی و فقر فرهنگی را از مهم ترین مسائل جوانان کهگیلویه و بویراحمد دانست.

 

سید امین موسوی خو در ادامه این نشست، گفت: دوست دارم انتقاد درون گفتمانی به دوستان انقلابی داشته باشم، اینکه بین انقلابیون مرزبندی قائل نشوند، در حالی که باید بین انقلابیون و غیرانقلابی ها مرزبندی قائل شویم.

 

این فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی در ادامه با اشاره به اهمیت مطالبه‌گری، افزود: توقع ما این است در انتصابات شایسته‌سالاری، تعهد و رضایت خدا را در نظر گرفت، بوی نفاقی که در بعضی از نهادها می‌آید به خاطر عدم تعهد در آنها است.

 

مصلحی یکی دیگر از مطالبه‌گران با اشاره به ظرفیت جوانان، گفت: متأسفانه به افرادی که در جریان انقلابی هستند، بهایی داده نمی‌شود.

 

این فعال اجتماعی افزود: گلایه دومم از شورای نگهبان است، ما به صراحت می‌بینیم که نماینده‌ها حتی در انتخاب مدیر یک مدرسه نیز دخالت می‌کنند.

 

وی گفت: امیدوارم این افرادی که به قومیت و طایفه بها می‌دهند را در دوره بعدی انتخابات دیگر نبینیم.

 

حجت الاسلام «قدرت الله خرم روز» نیز اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی کمیسیونی بر عملکرد نمایندگان در طول دوره نمایندگی آنها نظارت می کنند که اگر خلاف قانون عمل کردند، برخورد شود.

 

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها، عنوان کرد: در راستای وظایف نظارتی شورای نگهبان باید گفت در انتخابات گذشته بیش از 90 نماینده از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند، پس شورای نگهبان قطعاً به وظیفه نظارتی اش عمل می‌کند.

 

وی گفت: در زمان مناسب، به دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها رسیدگی خواهیم کرد.

کد خبر 1157866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha