افزایش قیمتی در بلیط پروازها نداریم/تعیین قیمت سقف بلیط قانونی است

رضوی با بیان اینکه افزایش قیمت بلیط ها از دغدغه های مردم است،‌ گفت: رئیس سازمان تاکید داشتند که در نوروز ۱۴۰۱ به هیچ وجه، افزایش قیمتی در بلیط پروازها نخواهیم داشت و روی آن نظارت می شود و اگر مردم تخلفی مشاهده کردند به سایت سازمان مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، میراکبر رضوی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با برنامه «صبح و گفتگو» در مورد افزایش قیمت بلیط ها در ایام نوروز به تاکیداتی که برای عدم افزایش قیمت بلیط ها در تمام حوزه های حمل و نقلی صورت گرفته است، اشاره کرد و گفت: در 2 سال اخیر صنعت هوایی با رکود مواجه بود، اما امسال شاهد مسافرت های هوایی هستیم، لذا ستادی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران تشکیل شد.

 

وی با بیان اینکه افزایش قیمت بلیط ها از دغدغه های مردم است،‌ گفت: رئیس سازمان تاکید داشتند که در نوروز 1401 به هیچ وجه، افزایش قیمتی در بلیط پروازها نخواهیم داشت و روی آن نظارت می شود و اگر مردم تخلفی مشاهده کردند، به سایت سازمان مراجعه و شکایات خود را ثبت نمایند و حتما پیگیری خواهد شد. برای کلیه سفرها، مسافران به سایت مراجعه و در قسمت آشنایی با حقوق مسافر، با حقوق خود آشنا شوند که این آشنایی، کار را برای خودشان و ما راحت تر می کند.

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه تعیین قیمت سقف بلیط قانونی است و به شرکت های هواپیمایی ابلاغ شده است اما کف قیمت به دلیل ایجاد رقابت معنی ندارد و از طرف سازمان تعیین نمی شود، گفت: قیمت ها براساس نرخ نامه آذر 1400 است و اگر شرکتی بیش از این نرخ بفروشد، با وی برخورد خواهد شد.

کد خبر 1158067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha