کانون فرهنگی هنری منتظران نور ۸۰ بسته کمک مومنانه در بین نیازمندان توزیع کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران نور گفت: ۸۰ بسته معیشتی کمک مومنانه به همت اعضای این کانون و خیرین در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

حجت الاسلام «محمدباقر غلامی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 80 بسته معیشتی کمک مومنانه به همت اعضای این کانون و خیرین در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران نور تصریح کرد: این کمک مومنانه به همت خیرین به ویژه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای حمایت از خانواده های بی بضاعت در آستانه سال جدید تدارک دیده شده بود.

 

وی اظهار داشت: این بسته های خیرخواهانه شامل برنج، روغن مایع، عدس، نمک، قند، شکر، رب گوجه فرنگی، تن ماهی و ماکارونی بود که در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا مهمترین اهداف این طرح خیرخواهانه بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران نور بیان کرد: البته تاکنون طی چندین مرحله کمک های مومنانه با همکاری خیرین در اختیار اقشار آسیب دیده جامعه به همت فعالان این کانون قرار گرفته و این جهاد همدلی برای کمک به آنها ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام غلامی افزود: به دلیل شیوع بیماری رعایت پروتکل های بهداشتی در بسته بندی و توزیع این اقلام به طور کامل صورت گرفت و از همکاری همه فعالان کانون که در این اقدام خداپسندانه یاری کردند، سپاسگزارم.

کد خبر 1158113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha