رسانه های برای کاهش تصادفات همکاری کنند/فعالیت ۱۰ هزار نیرو در طرح نوروزی

مرتضوی با اشاره به وقوع حوادث ترافیکی در ایام نوروز گفت: تصادفات یکی از چالش های مهم ایام نوروز است که رسانه ها برای آموزش و پیشگیری از آن کار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید «رضا مرتضوی« در رزمایش نوروزی نیروهای امدادی استان اصفهان به حجم سفرها اشاره کرد و اظهارداشت: همه ساله در ایام نوروز وضعیت تصادفات ناگوار بوده و اگر برای کاهش آن کار شده اما نیاز به همت بیشتری است.

استاندار اصفهان افزود: تصادفات یکی از چالش های مهم ایام نوروز است که رسانه ها برای آموزش و پیشگیری از آن کار کنند و با ارتقا سطح فرهنگ ترافیک و قانون مداری در بین رانندگان از میزان حوادث کاسته شود.

 

وی اضافه کرد: نهادهای مرتبط با این حوزه نیز همکاری و همت لازم را برای این امر بکار گیرند و این دغدغه مهم اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.

مرتضوی آمزش نیروهای طرح نوروزی را برای برخورد مناسب با مردم و مسافران را مورد تاکید و توجه قرار داد  و اذعان داشت: تیم فعال طرح نوروزی نمایندگان مردم این استان در مهمانوازی هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در طول سفر از دغدغه های مردم باشد و بی توجهی ها موجب بروز حجم حوادث نشود.

 

*فعالیت 10 هزار نیرو در طرح نوروزی

استاندار اصفهان در بخشی از این رزمایش به موضوع نیروهای امدادی بکار گرفته شده در شیفت های صبح، ظهر و شب طرح نوروزی اشاره کرد و گفت: 10 هزار نیرو از 24 اسفند تا 15 فروردین در این خصوص فعالیت دارند.

 

وی یادآورشد: همکاری آن ها شامل 700 تیم است که در بخش های مختلف استان مستقر و ارائه خدمت دارند که ایستگاه های سلامت از مهمترین مراکز استقرار آنان می باشد.

مرتضوی حفظ سلامت مسافران، تامین امنیت، امدادرسانی به موقع و ایجاد آرامش در سفر از دغدغه های ستاد تسهیلات سفر بیان کرد.

کد خبر 1158246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha