سلوک مردمی و انقلابی، از وجوه برجسته شخصیت آیت الله علوی گرگانی بود

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تسلیت ارتحال آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: سلوک مردمی و انقلابی، حمایت و پشتیبانی صریح از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و همچنین زهد و ساده‌زیستی، از وجوه برجسته شخصیت آن عالم فرزانه و جلیل القدر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

(انا لله و انا الیه راجعون)

ارتحال عالم برجسته و فقیه عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی (رحمة الله علیه) موجب تأثر و تألم گردید. این فقیه بصیر و انقلابی سال‌ها در حوزه‌های علمیه به نشر معارف اسلامی و ترویج علوم مکتب اهل بیت (علیهم السلام) همت گماشت و به تربیت طلاب و فضلای گرانقدر پرداخت. سلوک مردمی و انقلابی، حمایت و پشتیبانی صریح از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و همچنین زهد و ساده‌زیستی، از وجوه برجسته شخصیت آن عالم فرزانه و جلیل القدر است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رحلت این عالم مجاهد و ارجمند را محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع معظم تقلید (دامت‌برکاتهم)، حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان گلستان، فرزندان محترم و ارادتمندان و بازماندگان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عالم ربانی، رحمت و مغفرت الهی و برای مصیبت دیدگان، صبر و اجر مسألت می‌نماید؛ و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سید هاشم حسینی بوشهری
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

کد خبر 1158255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha