دوره‌های تفسیر قرآن کریم در سقز برگزار شد

مدیر خانه قرآن کوثر شهرستان سقز گفت: دوره‌های تفسیر قرآن کریم با حضور مخاطبان در رده‌های سنی مختلف در سقز برگزار شد.

نرمین خورشیدی مدیر خانه قرآن کوثر شهرستان سقز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: این مرکز قرآنی بیش از 10 سال است فعالیت قرآنی خود را آغاز کرده و خوشبختانه  امسال  مجوز فعالیت خود را از سوی اداره تبلیغات اسلامی سقز دریافت کرده است.


 

وی افزود: از زمان فعالیت قرآنی تاکنون دوره‌های مختلف قرآنی، برای همه گروه سنی برگزار شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

 

 

خورشیدی در خصوص تعداد قرآن‌آموزان اذعان کرد: تاکنون حداقل در هر دوره 100نفر از دانش‌آموزان و تعدادی از والدین در کلاس‌های قرآن شرکت کردند و آموزش دیدند.

 

 

وی در خصوص ظرفیت فضای مجازی در ترویج فرهنگ قرآنی اظهارکرد: فضای مجازی برخلاف تصور اگر کنترل و هدایت شود فضای بسیارخوبی است و دانش‌آموزان با استفاده از این فضا می‌توانند پیشرفت کنند.

 

 

مدیر خانه قرآن کوثر شهرستان سقز با اشاره به شخصیت‌ها و بانوان بزرگ اسلام که تربیت کننده نسل امامان معصوم(ع) بوده‌اند، گفت: حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) تاثیر گذارترین افراد در طول تاریخ بوده‌اند و امروز همه جهان منتظر کسی است که تربیت شده از دامان حضرت فاطمه زهرا(س) و این نشان می‌دهد زندگی قرآنی یکی از موفق ترین راه‌ها برای سعادت انسان است.

 

 

وی اظهار داشت: برگزاری مداوم کلاس‌های آموزش قرآن کریم، برگزاری دوره‌های تفسیر قرآن کریم، برگزاری حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم، برگزاری مراسم‌های ختم قرآن، برگزاری کارگاه جایگاه علم و اخلاق در اسلام، آموزش نماز، اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن، برگزاری مراسم مولودی خوانی، دعوت از ماموستایان و مبشرین برای سخنرانی و برگزاری گفتمان‌های دینی از جمله فعالیت‌های خانه قرآن کوثر است.

کد خبر 1158265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha