عرض ارادات به ساحت مقدس امام زمان(عج) در کاروان «رهپویان انتظار»/ مساجد زنجان میزبان جشن های نیمه شعبان

به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) پیاده کاروان شادی« رهپویان انتظار» روز جمعه ۲۷ اسفند ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از محل حسینیه اعظم زنجان به طرف امامزاده سیدابراهیم(ع) حرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت نیمه جشن مساجد زنجان با حضور جمعی از بچه های مسجد برای برگزاری جشن های نیمه شعبان آماده می شود.

 

به همین منظور پیاده کاروان شادی« رهپویان انتظار» روز جمعه 27 اسفند ساعت 9 و 30 دقیقه از محل حسینیه اعظم زنجان به طرف امامزاده سیدابراهیم(ع) حرکت خواهد کرد.

 

همچنین مراسم جشن میلاد با سعادت امام زمان(ع) پنجشنبه ۲۶ اسفند ساعت ۸:۳۰ شب در مسجد حسینیه اعظم زنجان برپا می شود و مراسم قرائت دعای ندبه نیز جمعه ۲۷ اسفند ساعت ۸ صبح برگزار و به صورت مستقیم از شبکه اشراق پخش خواهد شد.

 

در مسجد حضرت ولیعصر(عج) کوی سعیدیه زنجان نیز مراسم جشنی با سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می شود.

 

این مراسم پنج شنبه 26 اسفند بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز خواهد شد و با نورافشانی آسمان مسجد به پایان می رسد.

 

در مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان نیز مراسم قرائت دعای ندبه روز جمعه همزمان با نیمه شعبان از ساعت 7 و 30 آغاز شده و پس از احسان صبحانه و سخنرانی حجت الاسلام خسروی، منتظران آن حضرت به کاروان شادی رهپویان انتظار محلق خواهند شد.

 

موکبی برای پذیرایی از عموم مردم از ساعت 15 در مقابل مسجد دایر خواهد شد.

کد خبر 1158337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha