اهدای ۱۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد قزوین

صیادی از اهدای ۱۶۵ سری جهیزیه و ۱۷۰ کمک هزینه ازدواج به افراد زیرپوشش کمیته امداد استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمد صیادی» در حاشیه مراسم اهدای 165 سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد استان که امروز (چهارشنبه 25 اسفند) در کمیته امداد استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: در 11 ماهه سال جاری ۹۲۲سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به ارزش بیش از ۱۳۲میلیارد ریال بین مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان قزوین توزیع شد.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: امروز 335 سری کمک جهیزیه و هدیه به ازدواج را داریم که از این میزان 165 سری جهیزیه بوده که در قالب کالاهایی شامل  یخچال، تلویزیون، اجاق گاز و جاروبرقی به ارزش 20 میلیون تومان تحویل مددجویان می شود.

 

وی عنوان کرد: 170 کمک هزینه ازدواج را هم داریم که به صورت کشوری و با سرانه 10 میلیون تومان به حساب مددجویان واریز می شود.

 

صیادی اعلام کرد: در بحث اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج نسبت به سال گذشته به لحاظ تعداد 11 درصد و به لحاظ ریالی 206 درصد رشد را شاهد هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نیازسنجی که در نیمه اول اسفند ماه صورت گرفت، 345 نفر احصا کردیم که پشت نوبتی بودند و 10 نفر باقی مانده است البته در حوزه جهیزیه درخواست ها مانند چشمه جوشان بوده و به ویژه در ایامی نظیر اعیاد شاهد برگزاری مراسم عقد هستیم که افراد اگر مدارک لازم را به ما تحویل دهند ما برای اینها برنامه داریم و کمک جهیزیه را برای این افراد خواهیم داشت.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: یکی از سرفصل های خدمت ما بحث اهدای جهیزیه است و در این حوزه محدودیتی وجود ندارد و به ازدواج مجدد هم این مساعدت صورت می گیرد.

 

وی یادآور شد: در سال گذشته ۸۴۶ سری جهیزیه به ارزش ۴۶ میلیارد ریال بین نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد استان قزوین توزیع شد.

کد خبر 1158428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha