هفدهمین مرحله رزمایش مواسات در قالب توزیع ۲ هزار کیلو گوشت گرم به مناسبت نیمه شعبان

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت توجه و رسیدگی به محرومان به عنوان یکی از برنامه های کانون های مساجد البرز گفت: هفدهمین مرحله رزمایش مواسات در قالب توزیع ۲ هزار کیلو گوشت گرم به مناسبت نیمه شعبان برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان توزیع گوشت گرم به مناسبت نیمه شعبان  که چهارشنبه ۲۵ اسفند برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: هفدهمین مرحله رزمایش مواسات در قالب توزیع ۲ هزار کیلو گوشت گرم به مناسبت نیمه شعبان برگزار می شود. 

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: محرومیت زدایی و توجه به افراد کم برخوردار در قالب طرح مواسات و همدلی یکی از برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در جریان شیوع بیماری کرونا است.

 

وی با اشاره به اهمیت هم افزایی و هم اندیشی به منظور تحقق مسجد تراز اسلامی بیان کرد: به مناسبت نیمه شعبان و با هدف محرومیت زدایی، ۲ هزار کیوگرم گوشت گرم با محوریت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و برنامه راه خدا میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز توزیع شد.

 

مدیر فهما استان البرز خاطرنشان کرد: طرح رزمایش مواسات و همدلی زمینه تقویت عنصر خیرخواهی و توجه به نیازمندان را در میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد تقویت کرده است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1158435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha