فعالان کانون های مساجد استان اردبیل رحلت آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفتند

فعالان کانون های مساجد استان اردبیل با صدور پیامی رحلت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز 25 اسفندماه فعالان کانون های مساجد استان اردبیل با صدور پیامی رحلت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی را تسلیت گفتند.

 

در متن این پیام چنین آمده است:

 

ارتحال عالم ربانی و مرجع تقلید جهان تشیع و استاد حوزه علیمه حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی که یکی از استوانه های علمی، فقهی و اخلاقی حوزه مبارک علمیه قم بشمار می رفتند مایه تاسف و تاثیر اصحاب فرهنگ و هنر مسجد را برانگیخت.

 

ایشان در طول سالیان متمادی حیات طیه خود علاوه بر خدمت به مکتب حیات بخش اسلام و مذهب حقه تشیع نقشی بی بدیل در تربیت شاگردان برجسته برای تعالی و ارتقای سطح حوزه علمیه قم و سراسر کشور داشت.

 

تالیف کتب و سال ها تدریس و انس و الفت با طلاب و روحانیت و نیز مردم عزیر در سراسر کشور و نمود اخلاق کریمانه و پدرانه در حل المسائل ایشان جایگاهی بس عظیم و رفیع را برای ایشان داشت.

 

مجاهدت ها و حمایت ها و حرکت های به موقع و ارزشمند ایشان در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی ایشان را به عنوان استوانه محکم در حمایت از ولایت شناخته شده بود.

 

خدمات بی بدیل یشان در عرصه ساخت و تجهیز چندین مسجد و انس و الفت با بچه های مسجد از برگ های زرین دفتر عمر پر برکت آن فقییه عالی مقام بود.

 

ما کارکنان و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبری معظم انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه و شاگردان و ارادتمندان معظم له برای خانواده آن مرجع ارجمند صبر و شکیبایی و از درگاه پروردگار متعال برای ایشان علوم درجات را مسئلت می نماییم.

 

روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل

کد خبر 1158586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha