سال آینده ۵۰۰ هزار شغل ویژه مددجویان کمیته امداد ایجاد می‌شود

خاکسار با بیان اینکه از یک میلیون سهمیه ایجاد اشتغال برای سال آینده در کشور، ۵۰۰ هزار سهم مربوط به کمیته امداد است گفت: همچنین از چهار میلیون پروژه ساخت مسکن در کشور در چهار سال، ۳۶۰ هزار مسکن سهم این نهاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مصطفی خاکسار» امروز (چهارشنبه ۲۵ اسفند) در در آیین بهره‌برداری از ۴۸ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام (ره) شهرستان آغاجاری، با بیان اینکه این نهاد در سال جاری ۱۳۰ خدمت به مددجویان تحت پوشش ارائه داده است اظهار کرد: از جمله این خدمات احداث و تحویل ۶۰ هزار مسکن برای مددجویان تحت پوشش بوده است.

 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به اینکه اولویت کمیته امداد ایجاد اشتغال است افزود: ساخت خانه و تلاش برای ازدواج جوانان مددجو از دیگر اولویت‌های این‌نهاد است.

 

وی با بیان اینکه امسال ۳۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان این کمیته در کشور ایجاد شد اضافه کرد: همچنین از یک میلیون سهمیه ایجاد اشتغال برای سال آینده در کشور، ۵۰۰ هزار سهم مربوط به این نهاد است.

 

خاکسار با اشاره به اینکه از چهار میلیون پروژه ساخت مسکن در کشور در چهار سال، ۳۶۰ هزار مسکن سهم کمیته امداد است عنوان کرد: بنا شده این نهاد برای ارائه خدمت چهره زیبایی در کشور ایجاد و ثابت کند که نظام دینی توانمند و در خدمت انسان است.

 

 

خاکسار با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) طلایه‌دار حل مشکلات دردمندان و نیازمندان است ادامه داد: نظامی که مشکلات مردم را حل کند نظام دینی است و نظام‌های دیگر نمی‌توانند این کار را بکنند.

 

کد خبر 1158608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha