عده‌ای به دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند/ دستاوردهای انقلاب را باید برای مردم تبیین کرد

حجت الاسلام مهدی نژاد گفت: دوران پهلوی از تاریک ترین دوره ها در کشور ایران بود اما متاسفانه عده ای به دنبال تطهیر این رژیم فاسد و منحوس هستند، در مقابل ما وظیفه داریم واقعیت ها را با بیانی شیوا و کارشناسی برای مردم‌ تبیین کنیم. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «مهدی مهدی‌نژاد» امروز (چهارشنبه ۲۵ اسفند) در نهمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه استان گلستان اظهارکرد: موضوع تبیین خود بیان کننده امر جهاد است و وقتی رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید می کنند به معنای این است که همه ما نسبت به این موضوع و تحقق آن مسئولیت داریم.

 

امام جمعه علی آبادکتول با بیان اینکه روحانیون و ائمه جمعه از مخاطبان اصلی جهاد تبیین هستند، گفت: استکبار به این نتیجه رسیده که دیگر فشار اقتصادی و تحریم ها علیه جمهوری اسلامی اثرگذار نیست و در حوزه نظامی نیز با پیشرفت هایی که به دست آوردیم جرات رویارویی با انقلاب اسلامی را ندارد.

 

وی افزود: اما در بحث رسانه ای آنگونه که باید نتوانستیم کاری کنیم تا دشمن مایوس شود. دشمن امروز در جنگ ادراکی و ترکیبی، اعتقادات مردم را نشانه گرفته است و به شدت هم در این زمینه کار می کند.

 

حجت الاسلام مهدی‌نژاد بیان کرد: دشمن با تحریف ارزش های حتی جای جلاد و شهید را هم عوض می کند. بنابراین باید در میدان جهاد تبیین ورود جدی داشته باشیم. در شهرستان علی آبادکتول جلسه های مختلفی را با صاحب نظران، علما و جمعی از اقشار مردم از جمله نخبگان فرهنگی داشتیم.

 

وی ادامه داد: نباید گروه هدف را در امر جهاد تبیین محدود کنیم بلکه باید تلاش شود تا برای همه مردم، چه کسانی که در نماز جمهه شر‌کت می کنند یا نمی کنند، برنامه داشته باشیم.

 

امام جمعه علی آبادکتول گفت: در امر جهاد تبیین باید همه دستاوردهای انقلاب اسلامی را در عرصه های مختلف برای مردم تبیین کرد نه اینکه همه دستاوردها را فقط در یک بعد به آن بپردازیم. موضوع دیگر این است که در جهاد تبیین باید نگاه تخصصی و کارشناسی داشت.

 

وی اضافه کرد: دوران پهلوی از تاریک ترین دوره ها در کشور ایران بود اما متاسفانه عده ای به دنبال تطهیر این رژیم فاسد و منحوس هستند در مقابل ما وظیفه داریم واقعیت ها را با بیانی شیوا و کارشناسی برای مردم‌ تبیین کنیم.

 

کد خبر 1158624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha