فرماندار جدید خوسف پیگیر حضور سرمایه گذاران در شهرک صنعتی خوسف باشد

قناعت گفت: فرماندار جدید باید پیگیر حضور سرمایه گذاران در شهرک صنعتی یک و دو خوسف باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امشب (۲۵ اسفند) در مراسم تکریم و معارفه فرماندار خوسف در شورای اداری شهرستان ضمن تشکر از خدمات فرماندار سابق خوسف، اظهار داشت: امید است فرماندار جدید با تعامل و شتاب بیشتر کارها را پیش ببرد. 

 

استاندار خراسان جنوبی ضمن تسلیت رحلت آیت الله علوی گرگانی، گفت: ایشان جزو هفت مرجع بزرگ قم بودند که در ماه رمضان به شهر گرگان می آمدند و در سخنرانی هایشان افراد زیاد حضور داشتند، ایشان روحانی بسیار فاضل حکیم و مردمی بودند.

 

وی با بیان اینکه آیت الله گرگانی همراهی بسیار خوبی با حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری داشتند، افزود: این مرجع عالیقدر تقلید از جمله علمایی بودند که همراهی خیلی خوبی با امام راحل و بعد از آن با مقام معظم رهبری داشتند. 

 


قناعت ضمن تبریک عید ولادت حضرت مهدی(علیه السلام)، گفت: همه ادیان به این قائل هستند که یک نفر باید بیایید و مشکلات دنیا را حل کند و خیلی از کشورها امروز به این رسیدند. 

 

 

وی با بیان اینکه امروز یک حکیم فرزانه، اندیشمند و نظریه پرداز قوی رهبری جهان اسلام را برعهده دارد، ادامه د اد: این موضوع نشان می‌دهد که بستر برای ظهور امام زمان (عج) در حال آماده شدن است، لذا ان شاء الله خداوند توفیق حضور در زمان ظهور امام زمان (عج) را به ما بدهد. 

 

استاندار خراسان جنوبی به پاسخ موشکی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی مبنی بر شهادت دو تن از رزمندگان اسلام در سوریه اشاره کرد و گفت: برخی غرب دوستان که آمال خود را در غرب می بینند می‌گویند چرا در آستانه مذاکرات به صهیونیست ها حمله می‌کنید و آنها را می زنید، دلیل این است که آنها هم در آستانه مذاکرات دو تن از نیروهای ما را زدند و این نشان از قدرت دفاعی ایران است. 

 

قناعت با اشاره به توان بالای دفاعی و نظامی ایران، افزود: جمهوری اسلامی ایران پاسخ دندان شکن و تلافی جویانه خوبی به صهیونیست ها و دشمنان نظام داد که این به پشتوانه تجربه قوی نظامی کشور است. 

 

 

وی با اشاره به اینکه به برکت شجاعت و اقتدار رهبری و تصمیم درست ایشان است که ایران امروز به این اقتدار رسیده است، اظهارداشت: باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم که چنین رهبر حکیم، فرزانه و اندیشمندی داریم. 

 

 

قناعت با اشاره به اینکه خداوند را شاکریم که کشور و ملت یک چنین رهبری حکیمی دارد که امنیت و آسایش را مدیون رهبری های پیامبرگونه ایشان هستیم، ادامه داد: ان شاء الله پرچم انقلاب از دست رهبری به دست امام زمان(عج) برسد. 

 

 

وی با بیان اینکه خوسف معروف به دیار گلهای نرگس و زادگاه خاندان معزز آیت الله عبادی است و ظرفیت های بی نظیری از جمله معادن دارد، گفت: برخی معادن این شهرستان به مرحله بهره برداری رسیده و برخی دیگر باید شکوفا شود. 

 

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه وجود مرقد ابن حسام خوسفی در این شهرستان نشان از فرهنگ، تدین و قدمت شهر دارد، افزود: در کنار معادن شاهد، صنایع دستی خوبی در شهرستان هستیم. 

 

 

قناعت تاکید کرد: فرماندار جدید باید پیگیر حضور سرمایه گذاران در شهرک صنعتی یک و دو خوسف باشد. 

 

 

وی با بیان اینکه سرمایه گذار خارجی را در خوسف داریم، گفت: همچنین بزرگترین و مجهزترین کشتارگاه شرق کشور در خوسف است که باید برای تکمیل چرخه و جلوگیری از خام فروشی؛ فرماندار جدید پیگیری کند تا هیچ دور ریختنی را نداشته باشیم، چراکه اینها سرمایه است و می‌تواند چرخه را کامل کند.  

 

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره اینکه وجود سنگ های زینتی در خور به عنوان یک سرمایه عظیم برای جذب گردشگر است، ادامه داد: امسال شاهد گردشگر در شهرستان خواهیم بود و این یک فرصت برای بخش گردشگری است. 

 

قناعت افزود: مدیران تلاش کنند تا گردشگران را جذب شهرستان کنند و استان و شهرستان را هم در این زمینه معرفی کنیم.

 

وی با بیان اینکه برای معرفی استان و شهرستان باید بیشتر تلاش کنیم، گفت: رسانه ها و به ویژه رسانه ملی در معرفی استان و ظرفیت ها تلاش بیشتری کنند. 

 

استاندار خراسان جنوبی افزود: هر چه باعث‌ شود که استان بیشتر روی آنتن های ملی برود و به ویژه بخش های گردشگری استان، نباید آن را از دست دارد. 

 

قناعت با بیان اینکه با وجود ظرفیت های متعدد استان، نباید بیکار در منطقه و شهرستان داشته باشیم، گفت: این ظرفیت ها بالقوه هستند که باید تبدیل به بالفعل شوند. 

 

وی با بیان اینکه گروه های مرجع و مدیران شهرستان به فرماندار جدید کمک کنند تا شهرستان پیشرفت کند، یادآور شد: امید است در آینده شاهد رونق و پیشرفت و توسعه شهرستان و استان باشیم.

 

 

کد خبر 1158668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha