آزادی ۱۸۱ زندانی جرائم غیرعمد فارس در قالب طرح «نذر رهایی»

سردار بوعلی از آزادی ۱۸۱ زندانی جرائم غیرعمد فارس در قالب طرح «نذر رهایی» خبر داد و گفت: در هشتمین مرحله از طرح نذر رهایی یک هزار بسته معیشتی از طرف سپاه فجر به خانواده های زندانیان نیازمند استان فارس اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی» امروز (پنج شنبه ۲۶ اسفند) در آئین هشتمین مرحله طرح «نذر رهایی» ضمن تجلیل از نقش آفرینی تاثیرگذار خیرین و بسیجیان در این طرح، گفت: در آستانه سال نو و در هشتمین مرحله طرح «نذر رهایی»، ۱۸۱ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد می شوند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه طرح «نذر رهایی» یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی و یکی از اقدامات درخشان استان فارس در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: در قالب طرح «نذر رهایی» تاکنون علاوه بر اینکه یک هزار و ۴۹۳ نفر زندانی جرائم غیر عمد از زندان های استان فارس آزاد شده اند، پنج هزار بسته معیشتی و ۵۲۰ عدد کارت هدیه نیز به خانواده های زندانیان نیازمند اهدا شده است.

وی ادامه داد: با تلاش خواهران بسیجی و مشارکت فعال خیرین در استان فارس زنان زندانی جرائم غیر عمد با بدهی کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان از زندان آزاد شده اند.

فرمانده سپاه فجر با تجلیل از همه نهادها و خیرین فعال در طرح نذر رهایی، گفت: در هشتمین مرحله از طرح نذر رهایی یک هزار بسته معیشتی از طرف سپاه فجر به خانواده های زندانیان نیازمند استان فارس اهدا می شود.

هشتمین مرحله طرح «نذر رهایی» با حضور جمعی از مسئولان قضایی و ستاد دیه به میزبانی اداره کل زندان های استان فارس برگزار شد.

 

کد خبر 1158769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha