برگزاری طرح آرامش بهاری در ۱۰ بقعه شاخص شهرستان ملایر

حجت الاسلام عباسی گفت: طرح آرامش بهاری همزمان با ایام نوروز در بقاع متبرکه و شاخص شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام ابوذر عباسی» ،در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  همه ساله در آستانه سال نو طرح آرامش بهاری درامامزادگان و  بقاع متبرکه و شاخص توسط اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود که طی دو سال گذشته با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا این برنامه را در بقاع متبرکه نداشتیم.

 

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه امسال و بر اساس برنامه ستاد ملی پیشگیری از کرونا برنامه‌های نوروزی را در کشور داریم افزود: طرح آرامش بهاری امسال در بقاع متبرکه و شاخص شهرستان ملایر از روزهای پایانی اسفند تا پایان تعطیلات نوروز اجرا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه  این طرح  با هدف استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی بقاع برای مردم و مسافران نوروزی برگزار می‌شود گفت: طرح آرامش بهاری امسال  در ده امامزاده و مکان شاخص شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباسی  اضافه کرد: این طرح در تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، امامزاده عبدالله ملایر، امامزاده‌ ابراهیم طجر سامن، امام زاده عبد الله مهر آباد ، امام زاده علی اکبر کرکان و.. ...  خواهد بود که در این زمینه این طرح با حضور ده نفر از مبلغان بومی و اغزامی از قم برگزار می‌شود.

 وی برپایی خیمه های معرفت و غرفه های کودکان، حجاب و عفاف ، پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی، برنامه های فرهنگی و... را  از برنامه های طرح آرامش بهاری در  بقاع متبرکه ملایر با حضور مبلغان دانست.

 

حجت الاسلام عباسی اضافه کرد  همچنین امسال  نیز  ویژه برنامه تحویل سال نیز  با چیدن سفره هفت سین در دو در بقاع متبرکه با پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و توزیع بسته‌های متبرک در بقاع متبرکه شهرستان ملایر برگزار می‌شود..

کد خبر 1158803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha