بزرگ‌ترین جشن نیمه شعبان در کرمانشاه برگزار می شود

سروری، گفت: بزرگ‌ترین جشن نیمه شعبان در کرمانشاه در قالب ویژه برنامه ولادت امام زمان(عج) در نقاط مختلف استان توسط سپاه نبی‌اکرم(ص) و در قالب جشنواره برگزار می‌شود.

عباس سروری،ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان فردا(۲۷ اسفند)  از ساعت ۱۵بعدازظهر  از مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد

 

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: برای شب و روز نیمه شعبان برنامه‌های گسترده‌ای را تدارک دیده است و با همکار نیرو‌های مسلح، کرمانشاه غرق در نور و شادی خواهد شد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: بمناسبت شب و روز نیمه شعبان برنامه‌های مختلفی است همچنین توزیع ۱۶ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام نیمه شعبان در مسجد معتضدی کرمانشاه ،برپایی ۱۶ ایستگاه صلواتی از طاق‌بستان تا فردوسی و در برخی نقاط محروم شهر ،طنین بانگ «یا مهدی ادرکنی» از ۳۱۳ مسجد شهری و روستایی در شب نیمه شعبان،  نور افشانی آسمان کرمانشاه در شب نیمه شعبان ، آذین بندی و چراغانی سطح شهر ، توزیع نذورات و بسته های معیشتی از دیگر برنامه‌ی اعیاد شعبانیه در کرمانشاه است.

 

 

سروری تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

کد خبر 1158853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha