برگزاری جشن نیمه شعبان در مساجد شهری و روستایی

حجت‌الاسلام حبیبی از برگزاری جشن‌ نیمه شعبان در مساجد شهری و روستایی بندر آستارا خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمد مهدی حبیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: امام زمان(عج) برای احیاء عدالت می‌آید و حضرت با ظهورش عدالت را در سراسر جهان گسترش خواهد داد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان اینكه ما در عمل بایستی جزء سربازان واقعی حضرت قائم (عج) باشیم، افزود: بایستی با انجام اعمال خداپسندانه زمینه را برای ظهور آن حضرت فراهم كنیم.

 

وی بر ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه تاکید کرد و گفت: به مناسبت نیمه شعبان برنامه‌های مختلفی در آستارا تدارک و پیش‌بینی شده است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی از برگزاری جشن‌ نیمه شعبان در مساجد شهری و روستایی بندر آستارا خبر داد و گفت: این مراسم‌ها امشب و فردا برگزار می‌شود که با سخنرانی کارشناسان علوم دینی و مذهبی و مولودی‌خوانی همراه خواهد بود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا افزود: در برخی مساجد و مناطق شهرستان نیز امشب مراسم نورافشانی برگزار می‌شود.

 

وی از احیای نیمه شعبان در مساجد امام سجاد(ع) و صاحب‌الزمان(عج) شهر مرزی بندر آستارا خبر داد و گفت: امشب راس ساعت ۷:۳۰ مراسم جشن نیمه شعبان با سخنرانی آیت‌الله محمدعلی رمضانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام حبیبی برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر را از دیگر برنامه‌های نیمه شعبان در بندر آستارا برشمرد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه همزمان با سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان(عج) و نیمه شعبان پیاده‌روی بانوان از مسجد صاحب‌الزمان(عج) تا مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود، خاطرنشان‌کرد: اجتماع بزرگ بانوان نیز در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

کد خبر 1158892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha