جهاد تبیین از مهمترین ماموریت‌های بسیج رسانه و فرهنگ و ارشاد اسلامی است

حجت‌الاسلام کلاه کج گفت: فریضه جهاد تبیین یکی از مهمترین ماموریت‌های بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در تعامل با هم در تحقق این فرایند گام خواهیم برداشت و پرچم‌دار این جهاد خواهیم بود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام رضا کلاه کج» امروز (پنجشنبه ۲۶ اسفند) در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان، ضمن خیر مقدم و تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته بسیج رسانه در سطح استان خوزستان اظهار کرد: بسیج یک حرکت عظیمی است که با فرمان حضرت امام (ره) در سال ۵۸ تشکیل شده و پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها را انجام می‌دهد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: بسیج در همه زمان‌ها نقش‌های مختلفی را ایفا کرده، زمانی با رویکرد فقط نظامی بوده و در حال حاضر هم با حفظ ماموریت خود به فرهنگ و رسانه هم توجه شده است.

 

وی اضافه کرد: در این ۴۳ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  بعضی قصد داشتند نقش بسیج را کمرنگ کنند ولی با حمایت‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری توانست کارهای موثر زیادی انجام دهد و این جزو افتخارات این نهاد مردمی است. 

 

حجت‌الاسلام کلاه کج تشکیل اقشار مختلف بسیج را از دستاوردهای مهم بسیج دانست که نمونه بارز آن بسیج رسانه است و تصریح کرد: بسیج رسانه به عنوان یک نهاد مردمی و تخصصی می‌تواند نقش مهمی در سطح جامعه و خصوصا جهاد تبیین داشته باشد.

 

وی ابراز کرد: امروز فریضه جهاد تبیین یکی از مهمترین ماموریت‌های بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در تعامل با هم در تحقق این فرایند گام خواهیم برداشت و پرچم‌دار این جهاد خواهیم بود.

 

«سجاد بهمئی» نیز ضمن تبریک انتصاب شایسته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از زحمات و نوع نگاه ایشان به حوزه فرهنگ و رسانه تشکر کرد و گزارشی از برنامه و فعالیت‌های صورت گرفته در بسیج رسانه را ارائه داد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان خاطر نشان کرد: در تمام زمینه های رسانه‌ای و جریان‌سازی رسانه در جهت اهداف انقلاب و نظام آماده همکاری و تعامل هستیم.

 

وی در این دیدار بر اجرای برنامه‌های مهم خصوصا جشنواره رسانه‌ای ابوذر و کنگره ملی رسانه‌های انقلاب اسلامی، یادواره شهدای رسانه، اجرای دوره‌های آموزشی و اردوهای فرهنگی تاکید کرد.

 

بهمئی یاد آور شد: بسیج رسانه خوزستان با تمام ظرفیت در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود و از تمام ظرفیت‌ها در جهت پیشبرد اهداف خصوصا جهاد تبیین و آموزش سواد رسانه‌ای عموم مردم استفاده خواهد کرد. 

 

همچنین در این دیدار بر افتتاح دفتر جدید سازمان بسیج رسانه خوزستان تاکید و مقرر شد افتتاح دفتر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مسئولان استانی و کشوری انجام شود.

 

کد خبر 1158898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha