مشکلات آبادان و خرمشهر به صورت ویژه پیگیری و رسیدگی می‌شود

آیت الله رئیسی از پیگیری و رسیدگی به مشکلات آبادان و خرمشهر به صورت ویژه خبر داد و گفت: مردم این دو شهر نقش برجسته‌ای در دفاع مقدس و صیانت از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی داشتند، لذا مشکلات مردم این خطه از میهن اسلامی به صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» امروز (پنج شنبه ۲۶ اسفند) در جمع کاروان‌های راهیان نور در مرز شلمچه، با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نیمه شعبان، با تاکید بر لزوم بهره گیری از فضائل ماه شعبان و همچنین با اشاره به فضائل و عظمت ماه شعبان اظهار کرد: در برخی روایات از شب نیمه شعبان به عنوان لیالی قدر یاد می شود و میلاد با سعادت امام عصر (عج) در نیمه شعبان بر عظمت این ماه الهی افزوده است.

 

 رئیس جمهوری با بیان اینکه شهدا، همه سرمایه خود را در راه اسلام و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی فدا کردند و با مقام متعالی و نورانی خود ناظر بر اعمال ما هستند افزود: پیام شهدا در فضای ایران و امت اسلامی طنین افکن شده، لذا جهاد تبیین و معرفی آرمان ها و ارزش های شهدا ضرورت دارد چراکه شهدای ما متعلق به امت اسلامی و آزادگان جهان هستند.

 

وی تصریح کرد: دین مداری، خدمت به مردم و حفظ ارزش های الهی و اسلامی و صیانت از نظام اسلامی، استقلال و دفاع از نظام اسلامی و مقاومت از پیام های شهدا به ما است و ما این مسیر نورانی را با افتخار ادامه می دهیم و سستی به خود راه نمی‌دهیم.

 

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه شهدا، رهبر معظم انقلاب، بسیج و همه نیروهای مسلح مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند اضافه کرد: خوزستان در این راستا نقش برجسته‌ای در اقتدار نظام اسلامی داشته و دارد، شهدای ما با دفاع جانانه از کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی دین خود را ادا کردند و اکنون نوبت ماست که راه و منش شهدا را ادامه دهیم.

 

وی به قداست و نورانیت شلمچه اشاره کرد و ادامه داد: این منطقه محل ریختن خون شهدا و نزول ملائکه الهی است و به همین دلیل بسیار ارزش پیدا کرده و امیدواریم کاروان‌های راهیان نور با استعانت از شهدا ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.

 

رئیس جمهور عنوان کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های آنها هستیم چراکه چنین فرزندانی را تربیت و در راه خدا فدا کردند.

 

وی ایجاد اشتغال، تولید و رونق اقتصادی را وظیفه دولت سیزدهم دانست و تاکید کرد: علاوه بر همه این‌ها مبارزه با فساد و بی عدالتی نیز از تکالیف دولت است و مقام معظم رهبری بر آن تاکید ویژه دارند.

 

آیت الله رئیسی با بیان اینکه در همه سفرهای استانی به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم، رونق تولید و به گردش درآوردن چرخ اقتصاد کشور هستیم اذعان کرد: در این مسیر همه امکانات و توان دولت بسیج  شده است.

 

وی از بررسی مشکلات آبادان و خرمشهر به صورت ویژه خبر داد و بیان کرد: مردم آبادان و خرمشهر نقش برجسته‌ای در هشت سال دفاع مقدس و صیانت از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی داشتند، لذا مشکلات مردم این خطه از میهن اسلامی به صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی آنها برطرف شود.

 

رئیس دولت سیزدهم به ذخایر و ظرفیت‌های منحصر به فرد استان خوزستان در بخش‌های صنعت نفت و گاز اشاره کرد و یاد آور شد: برای رفع مشکلات و گره گشایی از معضلات استان باید از این ظرفیت‌ها  استفاده کرده و جهش اقتصادی در استان و کشور به وجود آورد.

 

کد خبر 1158900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha