مسئولان در دادگاه عدل الهی، وجدان و نزد مردم قضاوت می شوند

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب گفت: مسئولان در دادگاه عدل الهی، دادگاه وجدان و دادگاه مردم قضاوت می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه شهرستان سلطانیه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار و بخشداران مرکزی و باغ حلی شهرستان سلطانیه با بیان اینکه جلسه تکریم و معارفه نباید به یک کار نمادین تبدیل شود، گفت: مراسم تکریم و معارفه برای تکریم شونده روز پاسخگویی و برای معارفه شونده دریافت امانت است.

 


حجت الاسلام سیدعمران حسینی نسب با بیان اینکه کسی که تکریم می شود اگر به وظائف خود عمل کرده، خوشا بحالش ولی اگر کوتاهی کرده باید در سه دادگاه پاسخگو باشد، افزود: مسئولان در دادگاه عدل الهی، دادگاه وجدان و دادگاه مردم قضاوت می شوند.

 


حسینی نسب با بیان اینکه کسی که معارفه می شود در واقع امانتی بر عهده می گیرد، گفت: شهید رجایی بعد از رای ۱۱ میلیونی ریاست جمهوری گفت اگر یکی از این ۱۱ میلیون در قیامت جلوی مرا بگیرند چه جوابی خواهم داشت.

 


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه کسانی هم در انتخاب و انتصاب مسئولان در مسئولیت های مختلف نقش دارند یا نظر می دهند، باید بین خود و خدا در انتخاب و انتصاب افراد حجت داشته باشند، تاکید کرد: مردم به یک امیدی به دولت سیزدهم رأی داده اند و نباید مردم را ناامید کرد.

 


وی با بیان اینکه رأی اول مردم استان زنجان و شهرستان سلطانیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ و سال ۱۴۰۰ آیت الله رئیسی بود و به دولت انقلابی و مردمی امیدوارند، گفت: همه مسئولان باید مثل رئیس جمهور مرد میدان و در جمع مردم باشند و با جوانان ارتباط داشته باشند. 

 


حسینی نسب ادامه داد: هر کسی با بی تدبیری، با بی کفایتی و اقدامات نسنجیده باعث ناامیدی و دلسردی مردم شود، مدیون است.

 


امام جمعه سلطانیه با قدردانی از زحمات آقای رحمانی و بخشداران سابق، برای مهندس براتی فرد فرماندار جدید و بخشداران جدید آرزوی موفقیت کرد و افزود: امیدواریم مهندس براتی فرد، برات توسعه و پیشرفت برای سلطانیه آورده باشد.

 


وی در ابتدای سخنان خود با تبریک نیمه شعبان میلاد آخرین حجت الهی حضرت امام زمان عج، تقارن بهار طبیعت و بهار ولادت را بهار در بهار دانست و گفت: روز ظهور امام زمان عج نوروزی حقیقی عالم است.

 


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه امام زمان عج بهار مردم و خرمی روزگاران است، افزود: حکومت مهدوی بهار عقلانیت، بهار معرفت، بهار امنیت و بهار اقتصاد و معیشت است.

 

حسینی نسب هچنین با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان عج گفت: سربازان گمنام با مجاهدت‌های خاموش، چشم بیدار نظام هستند.

 


در این مراسم رحمانی فرماندار سابق و احمدی و رستمی بخشداران سابق تکریم و براتی فرد فرماندار جدید و قربانی و باقری بعنوان بخشداران مرکزی و باغ حلی معارفه شدند.

کد خبر 1158949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha