حفظ آرمان های شهدا وظیفه ای همگانی است

ستاری، با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نیاز جامعه و ضرورتی انکارناپذیر است، گفت: حفظ آرمان های شهدا وظیفه ای همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «بهرام ستاری»، امروز(26اسفند)، در حاشیه سفر به پلدختر و با حضور در یادمان شهدای گمنام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا مصداق آیه «عند ربهم یرزقون» و مظهر اقتدار جمهوری اسلامی و از والاترین ارزش های جامعه هستند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده شهدا تأکید کرد و افزود: خانواده  زندگیشان سرشار از عشق و معنویت بوده و الگوی صبر و بردباری هستند.

 

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا لازمه ارتقای معنویت و حرکت در مسیر انقلاب است، عنوان کرد: حرمت خون شهدا درسایه همدلی و اتحاد حفظ می شود.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران طلایه دار حکومت دینی است  که شهدا ، ایثارگران و رزمندگان با فداکاریها و جانفشهای خود به آن حیاتی دوباره بخشیدند.

 

ستاری بیان کرد: شهدا برای جوانان و مردم ما در دفاع از آرمان ها و ارزش های نظام جمهوری اسلامی بهترین نمونه و الگو هستند که عزت ، اقتدار و امنیت امروز مرهون جانفشانی آنان در صحنه های نبرد است.

 

وی با بیان اینکه حفظ آرمان های شهدا به معنای ترویج ارزش های هشت سال دوران دفاع مقدس و دستاوردهای نظام است، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه ای همگانی و ضرورتی انکار ناپذیر است.

کد خبر 1158954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha