چهارمین جشنواره ربوترافیک به میزبانی مسجد قمربنی هاشم(ع) تیران

چهارمین جشنواره ربوترافیک امسال به میزبانی مسجد قمربنی هاشم(ع) تیران برای آموزش مهارت ها و مفاهیم فرهنگ ترافیک ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شد.

خبرگزاری شبستان-اصفهان: جشنواره ربوترافیک ترافیک اقدامی نوین که پنج سال پیش به همت جوانان فعال در حوزه اجتماعی و اعضا کانون نسل جوان فردا (از سمن های وزارت ورزش و جوانان) پیشنهاد و با حمایت کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اجرایی شد.

این برنامه آموزشی در قالب جشنواره و یا کارگاه آموزشی در مناطق مختلف استان برگزار شده که توانسته فرصتی برای بهره گیری از امکانات نوین و جذاب در فرهنگ ترافیک اثر بگذارد.

چهارمین دوره این جشنواره در روزهای پایانی سال با هدف بازآموزی مهارت های حوزه ترافیک و تلاش برای کاهش تصادفات ویژه جوانان و نوجوانان به میزبانی مسجد قمربنی هاشم(ع) تیران برگزار شد.

ربات های ساخته شده توسط نوجوانان و جوانان در شهرک مدیریت شد و افراد دیگری هم با ماشین های کنترلی، مفاهیم ترافیک و مقررات راهنمایی و رانندگی را مرور کردند.

 

در کاهش تصادفات همه همکاری کنند

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تیران و کرون خطاب به شرکت کنندگان در این برنامه گفت: در کاهش تصادفات همه همکاری کنند تا ایمنی ترافیک افزایش یابد.

سرگرد «محمد حیدری« افزود: آموزش فرهنگ ترافیک جز مهمترین ماموریت نهادهای فرهنگی است که باید به آن پرداخته شود.

تجلیل از برترین ها و اهدا یادبود جشنواره از جنبه های دیگر این برنامه بود.

آموزش مفاهیم ترافیکی و قوانین توسط کارشناسان پلیس انجام شد.

کد خبر 1158973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha