تحقق سبک زندگی منتظرانه یکی از راهبردهای کلان در مسیر ترویج فرهنگ انتظار است

حجت الاسلام شکری با اشاره به برپایی پویش نوروز مهدوی به مناسبت نیمه شعبان در استان البرز گفت: تحقق سبک زندگی منتظرانه یکی از راهبردهای کلان در مسیر ترویج فرهنگ انتظار است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد منجی بشریت حضرت مهدی(عج) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تربیت نیروهای متعهد مسجدی با محوریت برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از رویکردهای ستاد کانون های مساجد استان البرز است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: همزمان با ایام نیمه شعبان و ضرورت توجه به فرهنگ مهدی، پویش نوروز مهدوی متقارن با ایام پایانی سال و نوروز سال ۱۴۰۱ برگزار می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ مهدوی بیان کرد: سبک زندگی منتظرانه به عنوان یکی از راهبردهای کلان در مسیر ترویج فرهنگ انتظار است که با توجه به اهمیت موضوعی آن ویژه برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد مبتنی بر آن در این روزها در نظر گرفته شده است.

 

مدیر فهما استان البرز بیان کرد: برپایی گروه سرود، ویژه برنامه های نمایشی در قالب تئاتر بچه های مسجد، اجرای پویش جمعی صلوات از جمله اقدامات و برنامه هایی است که با توجه به ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز اجرایی می شود. 

 

 

کد خبر 1158990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha