منتظر واقعی امام زمان(عج) اهل کار و خدمت به مردم است

قناعت گفت: منتظر واقعی امام زمان(عج) اهل کار و تلاش و خدمت به مردم است و کشور و مردم را از لحاظ اجتماعی و روحی و روانی باید برای انسان کامل و ذخیره عالم آماده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز(۲۷ اسفند) در مراسم تحویل یک فروند بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان طبس ضمن تبریک ولادت یگانه منجی عالم بشریت، اظهار کرد: مردم طبس ولایت مداری و انقلابی گری خود را در صحنه های مختلف دفاع از نظام و ولایت ثابت کردند که همه این مردم کمال تشکر را داریم.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به استقرار بالگرد اورژانس هوایی در طبس از همه مدیران استانی و شهرستانی و نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس تشکر کرد و گفت: این یک کار ارزشمندی بود که صورت گرفت، حدود ۶۴ روز قبل که به طبس سفر کردیم یکی از خواسته های جدی فرماندار و مدیران شهرستان و مردم استقرار همین بالگرد بود که محقق شد.

 

قناعت با بیان اینکه منتظر واقعی ظهور امام زمان(عج) اهل قیام و حرکت است و فریاد می‌زند و سکوت نمی‌کند، گفت: منتظر ظهور واقعی خود و جامعه را باید برای مهمان ویژه و عزیز آماده می‌کند، منتظر واقعی باید در خدمت مردم باشد و برای مردم کار کند و از کسی که پرچم اهل بیت(ع) دست او است پیروی کند.

 

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز سکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستان یک حکیم فرزانه و عالمی دانشمند است، افزود: مقام معظم رهبری در این تلاطمی که دنیا گرفتار آن است و هر روز شاهد جنگی و کشتار مردم در یک منطقه از دنیا هستیم، این کشتی(نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران) را به بهترین شکل ممکن، مدیریت و رهبری می کند.

 

وی با بیان اینکه امروز همه ما مردم به عنوان منتظران ظهور وظیفه داریم که مقام معظم رهبری را همراهی کنیم، ادامه داد: یک منتظر واقعی ظهور حضرت مهدی(عج) کشور و مردم را از لحاظ اجتماعی و روحی و روانی باید برای انسان کامل و ذخیره عالم آماده کند.

 

قناعت با بیان اینکه باید برای مردم کار کرد، نه اینکه یک گوشه بشینیم و کار نکنیم و منتظر ظهور باشیم، که این تفکر غلط است، افزود: امید می رود ان شاء الله همه ما جزو منتظران واقعی ظهور حضرت حجت(عج) باشیم.

 

استاندار خراسان جنوبی در بخش پایانی سخنان خود گفت: این بالگرد برای مردم منطقه دلگرمی ایجاد می‌کند، شاخص های روحی و روانی و اجتماعی حضور و استقرار بالگرد در منطقه از شاخص های درمانی آن بیشتر باشد.

 

وی افزود: امید است با یکصدایی که در استان و شهرستان طبس ایجاد خواهد شد بتوانیم با کار تیمی، درخواست های مردم را پیگیری و حل کنیم و شاهد رفاه و امنیت و حل مشکلات اقتصادی مردم استان و شهرستان باشیم.

 

«محمد موسوی میرزایی»، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در این مراسم اظهار کرد: بالگرد اورژانس هوایی از مرداد ۱۴۰۰ به دلیل تکمیل نبودن آشیانه طبس را ترک کرد و پس از رایزنی با سازمان هلی کوپتری و اورژانس کشور، مجدد این بالگرد اورژانس تحویل این شهرستان شد.

 

وی با اشاره به اهمیت استقرار بالگرد اورژانس در شهرستان طبس، ادامه داد: با سفر استاندار خراسان جنوبی به طبس قول تامین اعتبار چهار میلیارد تومانی داده شد که در این مدت با تخصیص یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان(اوراق) آشیانه تکمیل شد.

 

موسوی میرزایی در ادامه از پیگیری های مسئولان خراسان جنوبی برای بازگشت بالگرد اورژانس هوایی به طبس و ایجاد آرامش خاطر برای مردم  قدردانی کرد.

 

حجت الاسلام «مجید نصیرایی»، نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با اشاره به اینکه از این نوع بالگرد تنها در کشور ۲ فقره وجود دارد، اظهار کرد: تحویل بالگرد به اورژانس هوایی بیمارستان طبس محصول پیگیری، هم‌افزایی، تعامل و کار جمعی مسئولان خراسان جنوبی است.

 

وی خاطر نشان کرد: همدلی و همراهی بین مسئولان باعث ارتقای زیرساخت‌ها و ارائه خدمات جهادی به مردم می‌شود و در ادامه مسیر نیز می‌توان قدم‌های بزرگی را برای حل مشکلات و ارتقای استان برداریم.


 

کد خبر 1159044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha