رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی و نابودی است،گفت: به حاکمان کشورهای عربی خلیج فارس و رئیس جمهور ترکیه هشدار می‌دهم برای حفظ امنیت خود دل به رژیم سست صهیونیستی خوش نکنند و با طناب پوسیده آنها به چاه نروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر ‌آستارا، حجت‌الاسلام «محمد جواد باقری‌ارومی» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان در ادامه شرح فرازهایی از خطبه شعبانیه، اهل‌بیت(ع) را به منزله کشتی نجات دانست که در دریای طوفانی خطرات و انحرافات پیروان خود را نجات می‌دهند.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه همراهی و ملازمت با ولایت شرط سعادت است، افزود: افراط و تفریط در مورد اهل‌بیت(ع) موجب هلاکت و گمراهی است.

 

وی با تبریک ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و بزرگداشت سالروز تأسیس وزارت اطلاعات، روز سربازان گمنام امام زمان(ع) به مجاهدان گمنام و پرتلاش عرصه امنیت تبریک گفت.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش ابعاد مختلفی دارد که کوچکترین خلل در هر یک از آنها می‌تواند آرامش عمومی جامعه را به هم بزند، گفت: امنیت پایدار را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان است.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محل جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق و انهدام محل موساد در منطقه اشاره کرد و افزود: این پاسخ کوبنده مجازات جنایت چند وقت پیش در استان کرمانشاه بود و انتقام خون ۲ پاسدار عزیز که به تازگی در سوریه به شهادت رسیده‌اند را قاطع‌تر و کوبنده‌تر در زمان دیگری خواهیم داد.

 

وی با بیان ابعاد مختلف این عملیات نظامی به نکات مهم آن اشاره کرد و گفت: قدرت موشکی مهم‌ترین دستاورد نظامی ماست که دشمنان از آن واهمه دارند و به خاطر همین به دنبال برجام موشکی هستند.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه این بار حمله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی مستقیما از خاک کشور عزیزمان ایران و در ساعت شهادت شهید سلیمانی صورت گرفته است، تصریح‌کرد: ساعت یک و20 دقیقه لحظه کابوس دشمنان ماست و از این به بعد هر اقدام جنایتکارانه صهیونیست‌ها را مستقیماً پاسخ خواهیم داد.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان این موضوع که رژیم صهیونیستی خود در حال فروپاشی و نابودی است به حاکمان کشورهای عربی خلیج فارس و رئیس جمهور ترکیه هشدار داد برای حفظ امنیت خود دل به رژیم سست صهیونیستی خوش نکنند و با طناب پوسیده آنها به چاه نروند.

 

وی با محکوم کردن اعدام دسته جمعی ۸۱ نفر در عربستان و به ویژه ۴۱ شیعه بی‌گناه که در بین آنها نوجوان و ۲ اسیر یمنی هم بودند این اقدام را نشأت گرفته از تفکر قبیله‌ای و جاهلیت حاکم بر فضای عربستان سعودی دانست و خاطرنشان‌کرد: مدعیان حقوق بشر کجایند؟ اگر واقعا حامی حقوق انسان‌ها هستید نباید بین شهروند اوکراینی و شهروند عربستانی، یمنی، افغانی، پاکستانی، عراقی و سوری تفاوت بگذارید.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با تبریک پیشاپیش سال نو و بهار طبیعت، دگرگون شدن طبیعت را از نشانه های قدرت خدا خواند و گفت: در این بهار طبیعت و نو شدن روزگار خوب است که دل‌های خود را دگرگون کنیم و بدی‌ها و زشتی‌ها و اختلافات و کینه‌ها را دور بریزیم و از خداوند عالم بخواهیم بهترین حال حقیقی رو روزی همه ما بگرداند.

کد خبر 1159090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha