خداوند متعال انتقام خون بی گناهان کشته شده توسط آل سعود را خواهد گرفت

آیت الله مدرسی با اشاره به جنایات آل سعود در کشتار مردم بی گناه گفت: خداوند متعال انتقام خون بی گناهان کشته شده توسط آل سعود را خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله سید محمدرضا مدرسی، امام جمعه موقت یزد امروز در خطبه های نماز جمعه یزد ضمن تبریک ولادت پرخیر و برکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) گفت: آل‌سعود دست نشانده آمریکا و استعمار‌گران جنایت وحشتناکی را در ادامه سلسله جنایت‌های خود مرتکب شدند و در یک روز تعداد زیادی انسان را به قتل رساندند و اعدام کردند.اعدام دسته‌جمعی در عربستان جنایتی بزرگ و جهانی بود

امام جمعه موقت یزد بیان کرد: خداوند متعال انتقام خون این افراد و سایر انسان‌هایی که مظلومانه به دست این نانجیبان در طول تاریخ کشته شده‌اند را از آن‌ها می‌گیرد و دعا می‌کنیم این انتقام هرچه زودتر گرفته شود.

وی عملیات سپاه پاسداران در اربیل را اقدام شجاعانه، دلیرانه، حساب شده و حکیمانه دانست و افزود: این اقدام بینی دشمنان را به خاک مالید تا بدانند جمهوری اسلامی ایران دیگر کشور قبل از انقلاب نیست بلکه یک کشور متکی به خدا و تلاشگر و شجاع است و فرزندان این مرز و بوم از خود و منافع خود بر اساس حق، انصاف و عدل دفاع می‌کنند.

امروز آیت الله مدرسی تاکید  کرد: ملت و دولت با قدرت بدون واهمه در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان به خصوص دنیای استکباری به سرکردگی آمریکا و غاصبان صیونیستی ایستادگی می‌کند.

امام جمعه موقت یزد به جنگ اوکراین اشاره کرد و با بیان اینکه این جنگ درس‌ها و عبرت‌های زیادی دارد گفت: از آن هنگامی که اردوگاه غرب و شرق پس از جنگ جهانی دوم کشور‌ها را تقسیم کردند و مرز‌هایی را ولو ظالمانه قرار دادند قرار بر این بود که دیگر تجاوز و تعدی صورت نگیرد، اما قانع نشدند و با آن که به وسیله این تقسیم‌بندی منافع بی‌شماری را برای خودشان در نظر گرفتند، اما همچنان مشغول تاخت و تاز و زیاده‌طلبی و آزمندی شدند.

مدرسی یزدی ادامه داد: این وضعیت تا آنجا ادامه پیدا کرد که جنایات متعددی را در جهان انجام دادند و شاید یکی از جنایات غربی‌ها، توطئه‌ای بود که آن‌ها در مقابل همپیمانان قدیمی خود در اوکراین انجام دادند.

 

کد خبر 1159132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha