هدیه کمیته امداد زیرکوه به ایتام و نیازمندان در آستانه سال جدید

دلباز از توزیع ۱۴۰ میلیون تومان البسه بین نیازمندان و ایتام تحت پوشش کمیته امداد شهرستان زیرکوه در آستانه فرارسیدن سال جدید خبر داد.

«رمضان دلباز» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کمک به نیازمندان و ایتام در آستانه فرارسیدن سال جدید یکی از رسالت های کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

 

رئیس کمیته امداد زیرکوه بیان کرد: در راستای اجرای اين رسالت در شهرستان زیرکوه با پیگیری نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال در راستای پوشاک عیدانه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان زیرکوه جذب شد.

 

وی ادامه داد: در راستای هم افزایی در مجموع مبلغ یک میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال در زمینه پوشاک عیدانه مددجویان این نهاد حمایتی در شهرستان زیرکوه هزینه خواهد شد.

 

دلباز در ادامه عنوان داشت: در آستانه سال جدید این مبالغ در قالب بسته های عیدانه بین ایتام و نیازمندان تحت پوشش این شهرستان توزیع می شود و امیدواریم با مهربانی های مردم و خیرین لبخندی بر روی لب های ایتام و نیازمندان بنشیند.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان زیرکوه در پایان گفت: از مردم و خیرین عزیز درخواست داریم تا در آستانه فرارسیدن سال نو نیازمندان و ایتام را از یاد نبرند و درخشان تر از گذشته در این زمینه حضور پررنگ تری داشته باشند.

 

 

کد خبر 1159338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha