انتشار ۴۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از انتشار۴۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰ در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، «امیرعباس آسمند» از چاپ ۴۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در این استان خبر داد و گفت: این تعداد کتاب با موضوعات مختلف پژوهشی، خاطره، زندگینامه، تاریخ شفاهی، داستان، شعر، کتاب کودک و کتاب اسنادی در طول سال ۱۴۰۰ به چاپ رسید.

 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: «از لنده تا تکریت»، «راه سبز»، «چهل ستاره»، «ندای نور»، «روحانیت چراغی که هرگز نمی‌میرد»، «بر بال ملائک»، «زندگینامه شهید سیداسلام اختری مقدم» و «این چهل و یک مرد» از مهمترین کتاب‌ هایی بود که با موضوع زندگینامه و خاطره به چاپ رسید.
 
وی افزود: «یک روایت از چند روایت عباس»، «این چندمین باره که می‌ری جنگ» و «ویر» نیز سه عنوان نمایشنامه دفاع مقدس است که در یک سال گذشته منتشر شد.
 
آسمند ابراز کرد: «امام‌زادگان عشق»، «رقابت بر سر نفوذ در خاورمیانه»، «بسیج و اقتصاد مقاومتی»، «انقلاب ماندگار»، «میراث سلیمانی»، «جنگ به روایت کاغذهای کاهی» و «احکام شهید از منظر فقه امامیه و حقوق ایران» نیز از مهم‌ترین کتاب‌‌های پژوهشی است که در سال ۱۴۰۰ به چاپ رسید.
 
وی خاطرنشان کرد: «قهرمان من» و «نهال زهرا» دو عنوان کتاب کودک و «گنجشک‌ها برگشته‌اند» و «تا جایی که رودخانه می‌رود» دو عنوان داستان کوتاه دفاع مقدس بودند که چاپ و به بازار نشر عرضه شدند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به چاپ هفت عنوان کتاب اسنادی در یک سال گذشته، اضافه کرد: در حوزه تاریخ شفاهی نیز کتاب‌های «بر بام آسمان»، «آتش‌های بی‌امان»، «شکوه ایثار» و «اشک‌هایی که ریخته شد» چاپ و به بازار نشر عرضه شد.
 
کد خبر 1159406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha