پایان زمستان ۱۴۰۰ با کاهش قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار

بررسی روند قیمت ها در بازار طلا و دلار حاکی از آن است که در اسفند ۱۴۰۰ قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار کاهش و قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، طلا در طول تاریخ به عنوان یک کالای ارزشی و سرمایه جدا از جذابیت هایی که در حوزه زیورآلات دارد، مورد پسند اقشار مختلف قرار داشته و دارد. روند قیمتی این کالای سرمایه ای در افزایش و کاهش قیمت بسیاری از کالاها در طول سال اثر داشته و دارد. خبرگزاری شبستان در سلسله گزارش هایی به بررسی روند قیمتی این کالا در خلال ماه های سال گذشته پرداخته است.

 

بنابراین گزارش، 4 اسفند هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۱,۸۸۵,۰۰۰ ریال،‌ انس جهانی طلا به ۱,۹۰۰.۵۲ دلار،‌ قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۱۸,۲۷۰,۰۰۰ ریال رسید و در هفته پایانی این ماه هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۲,۲۴۱,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا به ۱,۹۲۰.۰۹ دلار، قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۲۴,۴۸۰,۰۰۰ ریال رسید بر این اساس شاهد کاهش قیمت هر گرم طلای 18 عیار و افزایش قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید هستیم.

 

بر این اساس، (چهارشنبه ۴ اسفند) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۱,۸۸۵,۰۰۰ ریال،‌ انس جهانی طلا به ۱,۹۰۰.۵۲ دلار،‌ قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۱۸,۲۷۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۱۷,۰۱۰,۰۰۰ ریال، هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۶۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۳۷,۲۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۲,۷۸۰,۰۰۰ رسید.

 

در ادامه (چهارشنبه ۱۱ اسفند) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۲,۰۳۰,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا به ۱,۹۰۵.۸۵ دلار،‌ قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۲۰,۱۸۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۱۸,۴۷۰,۰۰۰ ریال،‌ هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۶۸,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۳۸,۵۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۲,۶۲۰,۰۰۰ رسید.

 

این گزارش می افزاید: (چهارشنبه ۱۸ اسفند) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۲,۴۸۱,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا به ۲,۰۵۰.۷۴ دلار، قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۲۳,۲۸۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۲۳,۰۴۰,۰۰۰ ریال،‌ هر عدد نیم‌سکه به قیم, ۷۰,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۴۰,۵۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۳,۷۰۰,۰۰۰ رسید.

 

 در ادامه (چهارشنبه ۲۵ اسفند) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۲,۲۴۱,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا به ۱,۹۲۰.۰۹ دلار، قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۲۴,۴۸۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۲۰,۹۶۰,۰۰۰ ریال،‌ هر عدد نیم‌سکه به قیم, ۷۳,۷۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۴۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۴,۴۳۰,۰۰۰ رسید.

کد خبر 1159491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha