استقبال از مسافران نوروزی در نخستین روز قرن جدید

آیین رسمی استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهر آستارا با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اعضای ستاد تسهیلات سفر آستارا در نخستین روز از قرن جدید از مسافران و گردشگران در مبادی ورودی این شهر استقبال کردند.

 

در برنامه استقبال از مسافران نوروزی جمشید مهدوی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار، مجتبی آب‌روشن رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و پیمان ناصری‌زارع عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمر آستارا حضور داشتند.

 

در این آیین مسئولین حاضر با اهدای گلیم به عنوان نماد روستای عنبران(روستای ملی گلیم ایران)، بروشورهای راهنمای گردشگری و دسته گل و شیرینی از مسافران و گردشگران استقبال کردند.

 

مسئولین در این استقبال ضمن خوش آمدگویی و تبریک سال نو به گردشگران برای آنان در سال جدید آرزوی موفقیت و سلامتی کردند.

 

«مجتبی آب‌روشن» در حاشیه آیین استقبال از مسافران نوروزی با تبریک سال نو،اظهارکرد: کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد سفر‌های نوروزی در شهرستان آستارا در آمادگی کامل به سر می‌برند و همه دستگاه‌های امدادرسان، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و راهور مشغول خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر آستارا افزود: ۱۳ مدرسه با ۱۰۶ کلاس درس نیز برای اسکان مسافران تجهیز شده است.

 

وی تصریح‌کرد: جمعیت‌ هلال‌احمر نیز در حوزه جوانان و امداد و نجات در حال خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

 

آب‌روشن به تهیه و چاپ ۱۰ هزار نسخه بروشور گردشگری و نقشه راهنمای مسافرین نوروزی توسط اداره میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: این بروشورها در مبادی ورودی شهر، ستاد اسکان مسافرین نوروزی و پارکینگ‌ها بین گردشگران نوروزی توزیع می‌شود.

کد خبر 1159677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha