پیش بینی ۳ اردوگاه برای گردشگران نوروزی در آبادان

حمیدپور از پیش بینی سه اردوگاه با ظرفیت اسکان بیش از ۲۰۰ چادر برای گردشگران نوروزی در آبادان خبر داد.

«حسین حمیدپور» ظهر امروز (دوشنبه ۱ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک سال نو با بیان اینکه در ایام نوروز سه اردوگاه با ظرفیت ۲۰۰ چادر برای اسکان گردشگران نوروزی در آبادان پیش بینی شده است اظهار کرد: این اردوگاه ها در سالن ورزشی ولیعصر (عج)، سالن چند منظوره شهدای شهرداری و مرکز چادری برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده اند.

 

شهردار آبادان با بیان اینکه سالن ولیعصر (عج) دارای ظرفیت استقرار ۱۰۰ چادر است افزود: سالن چند منظوره شهرداری نیز با ظرفیت برپایی ۵۰ چادر و همچنین مرکز چادری واقع در بلوار دوم مهر آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

 

وی همراه داشتن کارت واکسن کرونا از سوی میهمانان نوروزی برای اسکان در مراکز پیش بینی شده را الزامی خواند و تصریح کرد: مراکز اسکان نوروزی فقط در اختیار میهمانانی قرار خواهد گرفت که واکسیناسیون ضد کرونا را انجام داده شده باشند.

 

حمیدپور با اشاره به تلاش شهرداری آبادان برای آماده سازی بوستان های شهری جهت تفریح و شادی شهروندان و میهمانان در تعطیلات نوروزی ابراز کرد: علاوه بر برگزاری جشن های مختلف، اسکله قایقرانی حاشیه بهمنشیر نیز برای ارائه خدمات تفریحی به مسافران آماده شده است.

 

وی به معرفی جاذبه های گردشگری آبادان به میهمانان نورزی اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مواردی که به صورت جدی در ستاد نوروزی آبادان دنبال می شود معرفی جاذبه های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی این شهر است که در این راستا چهار دستگاه مینی بوس گردشگری برای بازدید مسافران از اماکن تاریخی، مذهبی و تفریحی این شهر به ‌صورت رایگان با استقرار در مراکز  نوروزی در نظر گرفته شده است.

 

مدیر سامانه شهری آبادان همچنین از استقرار سه ایستگاه از من بپرس در سطح مناطق سه گانه این شهر خبر داد و اضافه کرد: مسافران نوروزی در بدو ورود به آبادان از طریق کیوسک های راهنمای از من بپرس و بنرهای نصب شده در نقاط مختلف شهر اطلاعات لازم و مورد نیاز خود را کسب خواهند کرد.

 

وی افزایش کیفیت خدمات را مهمترین هدف ستاد نوروزی شهرداری آبادان برشمرد و تاکید کرد: تلاش شهرداری آبادان خدمت رسانی با کیفیت به صورت شبانه روزی به مسافران نوروزی است.

 

حمیدپور با بیان اینکه حوض واتر اسکرین واقع در پارک ۱۷ هکتاری نیز در راستای نشاط اجتماعی در ایام نوروز هر شب فعال خواهد بود یاد آور شد: همچنین در راستای خدمات دهی به میهمانان نوروزی ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی در مناطق سه گانه شهری آبادان پیش بینی شده است.

 

کد خبر 1159679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha