توسعه صنعت گردشگری کردستان در دستورکار دولت قرار می‌گیرد

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: توسعه صنعت گردشگری استان کردستان به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های گردشگری مهم غرب کشور در دستور کار دولت قرار می‌‌گیرد.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، جواد واحدی  معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به کردستان و بازدید از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافرین نوروزی کردستان، اظهار داشت: استان کردستان با داشتن پیشینه تاریخی و فرهنگی بی‌نظیر، انواع میراث معنوی و طبیعی و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی مهم كشور، می‌تواند گام بزرگی را در حوزه گردشگری با حمایت‌های ویژه دولت بردارد.

 

 

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه  زیر ساخت‌های فعلی گردشگری کردستان مناسب نیست، افزود: فراهم کردن و تقویت زیرساخت‌های گردشگری به ‌منظور جذب بیشتر گردشگران، به‌صورت استانی و ملی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

 

وی عنوان کرد: خوشبختانه استاندار کردستان و مدیران ارشد استانی در کردستان همه پای کار هستند تا قطار توسعه گردشگری در کردستان راه‌اندازی شود.

 

 

واحدی یادآور شد: ثبت جهانی منظر فرهنگی هورامان یکی از اقدامات مهم در عرصه جهانی بود که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

 

 

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اظهار داشت: حضور مهندس عزت‌الله ضرغامی در وزارت با سابقه کاری در بخش های مختلف فرهنگی از جمله رسانه ملی، منشاء تحول و پیشرفت برای کشور در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواهد بود.

 

 

وی بیان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها  بتوانیم کردستان را به بهترین شکل به مردم ایران و جهان معرفی کنیم.

کد خبر 1159722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha