نمایش  اثر هنرمند آران و بیدگلی در نمایشگاه «آثار چند نسل هنرمندان معاصر»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از نمایش اثر هنری هنرمند این شهرستان در «یازدهمین نمایشگاه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران» خبر داد.

 سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  اثر هنری محمدرضا شیروانی زاده هنرمند آران و بیدگلی در «یازدهمین نمایشگاه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران» در نگارخانه لاله تهران به نمایش درآمد. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه با مشارکت ۱۱۸ هنرمند از سراسر کشور برپا شده و بیش از ۲۷۰ اثر تجسمی در قالب نقاشی، نقاشی خط، طراحی، مجسمه، چاپ دستی و دیجیتال آرت با نگاه‌های مدرن و معاصر در آن به نمایش درآمده است که در یک نگاه می‌توان آثار منتخبی از هنرمندان را در آن مرور کرد.

 

ضابطی اظهار داشت: اثر به نمایش گذاشته شده هنرمند آران و بیدگلی به سبک انتزاعی با تکنیک رنگ و روغن و اندازه ۶۰ در ۴۵ سانتی متر است که در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: علاقه مندان برای بازدید و خرید آثار تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ و پنجشنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۳ جز روز‌های تعطیل به نگارخانه لاله تهران واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.

 

ضابطی ادامه داد: نگارخانه لاله در راستای رونق بخشی به اقتصاد هنر و تقویت بنیان‌های هنری شهر، در چندسال اخیر با اجرای مستمر چندین دوره «نمایشگاه سالانه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران» گامی بلند برای تقویت بازار هنر معاصر برداشته است./

کد خبر 1159783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha