معرفی مسجد جامع برادفورد در بخشی از پروژه هوایی انگلستان تاریخی

تصاویر بسیاری از مکان‌های دیدنی برادفورد در یک ابزار نقشه آنلاین جدید که عکس‌های هوایی از یورکشایر و انگلستان را در ۱۰۰ سال گذشته نشان می‌دهد، دیده می‌شود که مسجد جامع برادفورد یکی از آنهاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « thetelegraphandargus»، تصاویر بسیاری از مکان‌های دیدنی برادفورد در یک ابزار نقشه آنلاین جدید که عکس‌های هوایی از یورکشایر و انگلستان را در 100 سال گذشته نشان می‌دهد، دیده می‌شود.

گورستان آندرکلیف، ویتلی میلز، مسجد جامع صفة الاسلام همگی در کاوشگر جدید عکاسی هوایی تاریخی انگلستان گنجانده شده اند.

این سرویس که به تازگی راه اندازی شده است به کاربران این فرصت را می دهد تا نقشه آنلاینی که عکس های هوایی از سراسر کشور را در قرن گذشته نشان می دهد، جستجو و کاوش کنند.

این کاروشگر تصویری از مسجد جامع صفة الاسلام یا مسجد جامع برادفورد در حال ساخت در سال 2007 - یکی از بزرگترین مساجد در بریتانیا - را نشان می دهد.

بیش از 400 هزار تصویر از سال 1919 تا به امروز به این ابزار اضافه شده است که نزدیک به 30 درصد از انگلستان را پوشش می دهد.

این پلتفرم به مردم امکان دسترسی دیجیتالی فوری به مجموعه عکس‌های هوایی مهم ملی انگلستان تاریخی را می‌دهد.

حدود 300 هزار تصویر از این تصاویر عکس کار تیم تحقیقات هوایی و نقشه برداری انگلستان تاریخی» » است.

دانکن ویلسون، مدیر اجرایی  انگلستان تاریخی» » در این باره گفت: خوشحالم که ابزار آنلاین جدید ما به مردم این امکان را می‌دهد تا به راحتی به مجموعه فوق‌العاده تصاویر هوایی ما دسترسی داشته باشند و از عکاسی تاریخی که تیم ما هر روز از آن برای باز کردن اسرار گذشته انگلستان استفاده می‌کند لذت ببرند.

کد خبر 1159817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha