خدمات دهی امدادگران هلال احمر خراسان جنوبی به ۳۳ هزار مسافر نوروزی

رضایی از خدمات دهی به ۳۳ هزار و ۴۸۱ مسافر نوروزی تاکنون توسط اعضای جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تاکنون۲ هزار و ۶۸۸ مورد اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا رضایی» امروز (۲ فروردین) در حاشیه بازدید از پست خدمات بشردوستانه نوروزی شهرستان طبس اظهار کرد: طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته به مدت ۲۰ روز در استان اجرا می‌شود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از خدمات دهی به ۳۳ هزار و ۴۸۱ مسافر نوروزی تاکنون توسط اعضای جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت: در این مدت با تلاش ۲۰۰ نفر روز جوان عضو این نهاد، 14 هزار و 829 مسافر نوروزی از خدمات ایستگاه‌های ایمنی و سلامت سفر (اطلاع‌رسانی در زمینه کرونا و نقاط پرخطر) استفاده کردند.

 

وی با بیان اینکه همچنین تاکنون در قالب طرح امداد و نجات نوروزی، یک هزار و 842 مسافر به یادواره رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دعوت شده اند، افزود: ۲ هزار و ۱۷۰ کودک نیز از خدمات فضای دوستدار کودک و 122 نفر نیز به خیمه های نماز مراجعه داشته اند. 

 

به گفته رضایی، در این مدت، جوانان در قالب تیم‌های سحاب، 114 مورد آموزش مهارت‌ و خدمات امداد و کمک‌های اولیه ارائه و هفت هزار و 470 مسافر نوروزی را به نقاط ایمن (اماکن فرهنگی، سیاحتی، تفریحی، ساحلی و عمومی) راهنمایی کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 799 نفر در پویش بهرفت این نهاد مشارکت و از طرح حمایت کرده‌اند، تصریح کرد: ۲ هزار و ۲۴۳ مسافر نیز در حوزه های مهارت های ترافیکی آموزش های لازم را دریافت کرده اند. 


رضایی ادامه داد: ۲ هزار و ۶۸۸ مورد اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزی توزیع و سنجش فشار خون به ۱۱۳ نفر ارائه داده شد.

 

 

 

 

کد خبر 1159860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha