جمعیت هلال احمر همواره در خدمت رسانی به مردم پیشگام بوده است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جمعیت هلال احمر همواره در خدمت رسانی به مردم در هنگام حوادث، پیشقدم و پیشگام بوده که خدمات این نهاد شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر سنندج در دیدار با مدیرعامل، معاونان و پرسنل جمعیت هلال احمر کردستان بمناسبت عید نوروز اظهار داشت: هلال احمر یک نهاد خدمتگزار و یکی از مهمترین دستگاه‌های خدمات رسان به مردم است و کار هلال احمر رشادتی بسیار عظیم به شمار می‌رود.

 

 

وی افزود: اعضای این نهاد عاشقانه فعالیت خود را انجام می‌دهند و رفع مشکلات مردم از اهمیت ویژه‌ای نزد آنها برخوردار است و با شجاعت، صبوری، استقامت، عشق و محبت در راه خدمت به خلق گام بر‌می‌دارند.

 

 

امام جمعه سنندج گفت: هلال احمر رسالت خطیری برعهده دارد و قطعا این کار و تلاش آنها نزد خداوند از پاداش اخروی بسیاری برخوردار است.

 

 

ماموستا فایق رستمی یادآور شد: لباس هلال احمر، لباسی مقدس و ارزشمند است، وقتی می‌پوشید یعنی در راه کمک به خلق، رفع مشکلات هموطنان و غیره از خودگذشتگی می‌کنید.

 

 

وی اعلام کرد: در حقیقت هلال احمر در سرما و گرما، در جاده‌ها، کوهستان و همه جا حضور دارند و به خلق خدمت می‌کنند و با از خودگذشتگی و فداکاری در همه بخش‌ها همکاری کرده و حال نیز در این ایام عید نوروز دور از خانواده برای امدادرسانی به مردم در جاده‌ها، پایگاه‌های امدادی، چادرها و... آماده کمک به خلق هستند.

کد خبر 1159903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha